Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine
Meediaagentuur: trükimeedia on eilse päeva meedia
Inspired Communication OÜ tegevjuhi Meelis Järvela sõnul ei ole nende ettevõttes küll ajalehereklaam telereklaami seljatanud, tema hinnangul on printmeedia eilse päeva meedia.
„Meie agentuuris oli eelmisel aastal reklaamimüük televisiooni suurem kui trükimeediasse. Mina ei usu, et printmeedia on uuesti televisiooni seljatanud,“ kommenteeris Järvela.
Põhjuseks tõi Järvela seda, et elektrooniline meedia on see, mis levib kiiremini ning trükimeedia ajalehtede puhul on eilse päeva meedia.
Rääkides iPadist, märkis Järvela, et kuna sellel ei ole väga palju kasutajaid, siis ei saa see ka klientidele huvi pakkuda. "Praegu on neid liiga vähe, et saaks rääkida mingist kasvust. Selleks aastaks on panused tehtud internetile ning kõige suurem kasv tuleb kindlasti internetis," nentis Järvela.
Media House OÜ juhatuse esimehe Raido Raamatu hinnangul võib reklaamiturg sellel aastal langeda kuni 10%, samas võib tulla mõõdukas tõus kuni 5%. Üldiselt hakkab reklaamiturg majanduslangusest taastuma ning liikuma paberkandjatelt mujale.
Kõnekeskuse ja klienditoe teenus läbi välise partneri kogub viimastel aastatel populaarsust – see on hea võimalus kokku hoida tööjõukuludelt. Kui teised sarnase teenuse pakkujad vastavad vaid klientide kõnedele, teeb Foruse eriliseks operatiivsus reageerida kiirelt kohapeale patrullekipaaži ja tehnikutega.