Procter & Gamble alustas kümneaastast ülemaailmset koostööd Rahvusvahelise Olümpiakomiteega ning hakkab noortesporti toetama ka Eestis.
Procter & Gamble (P&G) alustab jaanuaris kümneaastast koostööd Rahvusvahelise Olümpiakomiteega. Globaalne koostööleping viiakse kohalikel tasanditel ellu koostöös rahvuslike olümpiakomiteedega.
"Ettevõttena soovime alustada "Emadele tänulik sponsor" programmiga, et toetada imelisi emasid, kes seisavad iga tubli sportlase selja taga. P&G tegutseb emade abistamiseks. Teenivad ju P&G tooted igapäevaselt nii emasid kui ka nende perekondi," ütles P&G globaalne brändijuht Marc Pritchard.
Eesti Olümpiakomitee (EOK) presidendi Mart Siimanni sõnul kasvatab sport noortest korralike inimesi, teeb nad rõõmsamaks ja tervemaks. "Pereliikmete ühine spordihuvi tugevdab perekonda. Me tervitame P&Gd, rahvusvahelise olümpialiikumise toetajat ja EOK koostööpartnerit, kelle eesmärgiks on igapäevaelu kvaliteedi tõstmine ja kes on mõistnud spordi sotsiaalset rolli inimeste elu paremaks ja täiuslikumaks muutmisel," ütles ta.
P&G ja Eesti Olümpiakomitee koostööprogramm käivitatakse jaanuaris 2012 uuringuga, mis viiakse läbi, et hinnata üleüldist suhtumist sporti ning selle mõju laste ja noorte arengule Eestis. Lisaks kogutakse koostöös EOKga tulu tulevaste olümpiasportlaste toetamiseks, soovides anda neile võimalus olla edukad spordis ja olümpiaväärtuste edasikandjad.
Samuti alustab P&G Eestis ja ülemaailmselt rahvuslike programmidega edendamaks noorte arengut läbi spordi ja olümpialiikumise väärtustamise, toetades selliselt lapsi, noori ja nende perekondi.
P&G sponsoreerib mitmeid sportlasi, kes osalevad reklaami- ja müügikampaaniates. P&G poolt sponsoreeritavate sportlaste hulka kuuluvad näiteks USA ujuja Michael Phelps (reklaamib Head&shoulderst) ja Briti kergejõustiklane Paula Radcliffe (Fairy ja Pampers).
Procter&Gamble'i tuntumate kaubamärkide hulka kuuluvad Pampers, Tide, Ariel, Always, Pantene, Mach3, Fairy, Bonux, Lenor, Oral-B, Head & Shoulders, Wella, Gillette, Fusion and Ace. Ettevõte tegutseb 110 000 töötajaga 80 riigis, P&G tooted on saadaval 180 riigis üle maailma.
Seotud lood
IIZI finantsjuhi Kaido Kepi sõnul jõuab majanduskasvu üldine aeglustumine kindlustussektorisse viitega, mistõttu on tunda turul kerget jahenemist.
Enimloetud
1
Ettevõtjad ei leia ka ise üksmeelt
5
Rõtov, Mandel ja Lang ettevõtete maksustamisest
Hetkel kuum
Ettevõtjad ei leia ka ise üksmeelt
Rõtov, Mandel ja Lang ettevõtete maksustamisest
Tagasi Äripäeva esilehele