Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine
BMW autodisainer ennustab rooli kadumist
BMW peadisainer Adrian Van Hooydonk nentis Detroidi autonäitusel, et nutitelefonide ja olmeelektroonika kiire areng sunnib ka autotööstust pingutama.
Tööstusdisaineri haridusega Van Hooydonk elab enda sõnul tulevikus, kujutab ette tarbija soove, visualiseerib tulevikuautosid.
Missugune siis näeb kümne aasta pärast välja auto armatuurlaud? Van Hooydonki sõnul on see paindlik ekraan, millele saab anda armatuurlaua kuju.
„Pole enam selget piiri nuppude, ekraani ja armatuurlaua vahel. Praegu on kõik need alad eraldi, aga eesmärk on muuta armatuurlaud kompaktsemaks ja lihtsamaks. Teine oluline siht on muuta kasutamist – silmapiiril on juba hääljuhtimine ja žestikontroll. Kogu nupuvajutuse idee on muutnud infotehnoloogiat, see on muutmas televiisoreid ja samuti muudab ka autosid,” kinnitas Van Hooydonk, kelle sõrmejäljed on kõikjal alates BMW lipulaeva 7. seeria sedaani kurvidest kuni allbrändide Mini ja Rolls-Royce´ini, aga ka tuleviku hübriid-elektriauto iBrand juures.
Augusti lõpus hakkas Saue vallas Laagris tööle rahvusvahelise toiduainetööstuse Solina uus 15 000 ruutmeetrine moodne tootmiskompleks. Selleks, et tehase logistika oleks sujuv, kiire ning turvaline, tegi Forus koostöös ettevõttega GoSwift nutika turvalahenduse. Lisaks hoolitseb Forus kogu territooriumi turvalisuse ja nõrkvoolusüsteemide hoolduse eest.