• OMX Baltic−0,11262,33
  • OMX Riga−0,03876,65
  • OMX Tallinn−0,171 695,4
  • OMX Vilnius0,08994,28
  • S&P 5000,005 495,52
  • DOW 300,0040 736,96
  • Nasdaq 0,8417 025,88
  • FTSE 1000,028 207,39
  • Nikkei 225−1,4935 619,77
  • CMC Crypto 2000,000,00
  • USD/EUR0,000,91
  • GBP/EUR0,001,19
  • EUR/RUB0,00100,67
  • OMX Baltic−0,11262,33
  • OMX Riga−0,03876,65
  • OMX Tallinn−0,171 695,4
  • OMX Vilnius0,08994,28
  • S&P 5000,005 495,52
  • DOW 300,0040 736,96
  • Nasdaq 0,8417 025,88
  • FTSE 1000,028 207,39
  • Nikkei 225−1,4935 619,77
  • CMC Crypto 2000,000,00
  • USD/EUR0,000,91
  • GBP/EUR0,001,19
  • EUR/RUB0,00100,67
  • 06.02.12, 17:49
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Facebook kavandab uut tuluallikat

Facebook katsetab enne börsile minekut uut tuluallikat. Ettevõte kavatseb hakata näitama reklaame ka neile, kes sotsiaalvõrgustikku läbi mobiiltelefoni kasutavad, kirjutab CNBC.
Teadaolevalt kavatseb Facebook hakata oma uudisvoos reklaame esitama alates märtsi algusest ehk kaks kuud enne prognoositud aktsiate esmaemissiooni. Ettevõtte kava edukus näitab, kas portaalil õnnestub balansseerida kasutajate ja tulude kasvu nõudvate aktsionäride huvide vahel.
Oma eelmise nädala IPO-prospektis kirjutas Facebook, et ligi pooled võrgustiku 850 miljonist kasutajast käivad Facebookis läbi mobiiliseadmete ja kuna üha suurem hulk inimesi kasutab sõpradega suhtlemisel arvuti asemel nutitelefoni, võib see hakata kahjustama firma finantstulemusi, kui ei leita viisi, kuidas ka telefonide abiga rohkem tulu genereerida.
Ühtlasi on Facebook hakanud rohkem tähelepanu ka oma brändile pöörama. Eelmisel nädalal võttis firma turundusjuhina tööle Rebecca Van Dycki, Levi Straussi endise turundusjuhi. Rebecca Van Dycki on aidanud turundada ka Apple’i tooteid ja oli peamiseks ideegeneraatoriks Nike’i „Just Do It” kampaanias.
Autor: Maarja-Liis Mitri

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 02.09.24, 09:00
Kolme ettevõtte kogemus Foruse kõnekeskuse teenusega: kuidas koostööpartneri abiga kulusid kokku hoida?
Kõnekeskuse ja klienditoe teenus läbi välise partneri kogub viimastel aastatel populaarsust – see on hea võimalus kokku hoida tööjõukuludelt. Kui teised sarnase teenuse pakkujad vastavad vaid klientide kõnedele, teeb Foruse eriliseks operatiivsus reageerida kiirelt kohapeale patrullekipaaži ja tehnikutega.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Äripäeva esilehele