Indrek Kald • 6. veebruar 2012 kell 10:31

Super Bowlil nägi taas USA kalleimaid telereklaame

Pühapäeval, 5. veebruaril toimus Ühendriikides TV tippsündmus ehk USA jalgpalliliiga finaalmäng Super Bowl.

See on koht, kus turundajad näitavad, milleks nad suutelised on ja publiku ette tuuakse aasta kõige kallimad reklaamid, vahendas Best Marketing.

USAs vahendas finaali telekanal NBC. Teleülekande 30sekundiline reklaamklipp maksis 3,5 miljonit dollarit. Reklaamijateks olid teiste seas Samsung, Pepsi, Volkswage, General Motors, Toyota, Hyundai, Kia, Audi, Honda ja Coca-Cola. Kõik need telereklaamid müüdi välja mullu novembris.

Indianapolises peetud mängus alistas New York Giants New England Patriotsi tulemusega 21:17. Staadionil vaatas kohtumist pea 69 000 inimest. Kahe poolaja vahel esines Madonna.

Vaata kalleid telereklaame Best Marketingist.

Hetkel kuum