Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine
McDonald'si müük kasvas
McDonald’si jaanuari müügitulemused näitasid, et restoranikett alustas uut aastat edukamalt kui esialgu oodati, vahendab uudisteagentuur AP.
Müük restoranides, mis on olnud avatud vähemalt 13 kuud, tõusis USA-s 7,3% võrra ning regioonis, mis hõlmab Aasiat, Lähis-Ida ja Aafrikat, 7,3% võrra. Restorani suurimal turul Euroopas oli müügikasv 4%: kõige edukamalt läks kiirtoiduketil Suurbritannias, Venemaal, Saksamaal ja Prantsusmaal.Euroopast saab McDonald’s ligikaudu 40% oma tuludest, USA-st 31%.
Müüginumbrite kasv ei peegelda siiski täpselt ettevõtte tegelikke tulusid, sest arvestatud on ka frantsiisi alusele tegutsevate restoranide müügiga.
Ühendriikides aitas paremale müügile kaasa tarbijate suurenenud kulutused erinevatele hommikusöögi-toodetele ja jookidele. McDonald’si hinnangul on firma majanduslangusega hästi toime tulnud ja üha enam üritatakse ligi meelitada ka terviseteadlikke kliente, kellele suunatud tooterühma kuuluvad näiteks smootied ja pudrud. Põnevate kohvijookide pakkumisega püütakse ka Starbucksi kliente.
Suurel osal tuleohutusülevaatuse kohuslastest on jätkuvalt ülevaatus tegemata. Päästeamet on viimasel ajal saatnud ettevõtetele hoiatusteateid. Foruse praktika näitab, et tihti pole ettevõtete juhid ja hoone haldjad kursis, millised tuleohutusnõuded peavad olema täidetud ning mis regulaarsusega tuleb seadmeid kontrollida. Valdavalt on murekohad objektidel sarnased.