Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine
Fujitsu ja Panasonic Euroopa nutitelefonide turule?
Jaapani firmad Fujitsu ja Panasonic plaanivad siseneda Euroopa nutitelefonide turule, kuna Apple ja Samsung on survestamas nende koduturgu.
Panasonic avalikustas eile enda Eluga telefonimudeli Euroopa turule taassisenemiseks. Fujitsu plaanib selleks avalikustada laiema tootevaliku.
Jaapani telefonitootjatel on seoses tiheda konkurentsiga olnud raskusi väljaspool koduturgu.
„Kavatsus siseneda Euroopa nutitelefonide turule on mõistlik, kuna Jaapanis on kasvuruum piiratud. Kuid väljakutsed, milledega silmitsi seistakse on suured,” ütles Kantar Worldpanel ComTechi analüütik Dominic Sunnebo.
Strategy Analytics andmetest selgub, et möödunud aastal sai Apple endale 10 protsenti Jaapani nutitelefonide turust.
Möödunud aastal kasvas Lääne-Euroopa nutitelefonide turg 12 protsenti 97 miljoni ühikuni. Globaalne turg kasvas 58 protsenti, selgub Gartneri andmetest. Samsung on turu suurim tegija, talle järgnevad Nokia ja Apple.
Kõnekeskuse ja klienditoe teenus läbi välise partneri kogub viimastel aastatel populaarsust – see on hea võimalus kokku hoida tööjõukuludelt. Kui teised sarnase teenuse pakkujad vastavad vaid klientide kõnedele, teeb Foruse eriliseks operatiivsus reageerida kiirelt kohapeale patrullekipaaži ja tehnikutega.