Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine
Saksamaa jaemüüginumbrid langesid ootamatult
Vaatamata tugevale tarbijakindluse näitajale valmistas Saksamaa jaemüük jaanuaris pettumuse, langedes 1,6% võrra, kirjutab The Wall Street Journal.
Kuigi tarbijakindluse näitaja märgib, et sakslased tunnevad end tööväljavaadete osas üsna kindlalt, langes jaemüük Saksamaal võrreldes detsembriga jaanuaris 1,6% võrra. Analüütikud prognoosisid 0,3%-st kasvu. Vaadeldes andmeid aasta lõikes, kasvas inflatsiooniga kohandatud jaemüük jaanuaris 1,6% võrra.
Majandusteadlaste sõnul ei maksa aga uudist liialt negatiivselt võtta, sest Saksamaa jaemüügistatistika on üsna volatiilne ja lisaks võidakse numbreid veel ülespoole korrigeerida. Samas aitavad langust osaliselt põhjendada nafta ja energia hindade kasv.
Kõrge tarbijakindluse kontekstis teatas Saksa uuringufirma GfK selle nädala alguses, et tugev tööjõuturg tõstis veebruaris tarbijate sissetulekuootusi, kuid samas vähenes usk euro ja finantsturgude stabiilsusse
Kõnekeskuse ja klienditoe teenus läbi välise partneri kogub viimastel aastatel populaarsust – see on hea võimalus kokku hoida tööjõukuludelt. Kui teised sarnase teenuse pakkujad vastavad vaid klientide kõnedele, teeb Foruse eriliseks operatiivsus reageerida kiirelt kohapeale patrullekipaaži ja tehnikutega.