Meeldivaim bränd Eestis on ülekaalukalt, nagu ka eelnevatel aastatel, Kalev, selgub TNS Emori brändide edetabeli uuringust.
1. Kalev2. Tere3.-4. Skype3.-4. Maxima
Kui teiste esikümnesse kuuluvate brändide kohad edetabelis on võrreldes 2009. ja 2010. aastaga muutunud, siis Kalev on esikoha säilitanud ning edu konkurentide ees on isegi kasvanud.
Märgatava tõusu on läbi teinud teise koha omanik Tere, mis 2010. aastal asus alles 12. kohal ja 2009. aastal 23. kohal.
2012. aasta brändide edetabeli uuringut iseloomustab kõige enam internetiga seonduvate brändide meeldivuse kasv – kõrgemal kohal on Skype (3.–4. koht), kuid esimese 15 meeldivaima brändi hulka mahtusid veel ka Facebook, Google ja YouTube.
2010. aastal oli top 15 brändi hulgas esindatud napilt vaid Skype (13. koht) ja Google (14. koht), kuid 2009. aastal mitte ühtegi ülalnimetatutest.
Brändide edetabeli uuringu eesmärk on reastada eri valdkondade brändid üldise meeldivuse alusel. Emor palus vastajal etteantud nimekirja kasutades valida kuni viis tema jaoks kõige meeldivamat kaubamärki, firmat, ettevõtet/asutust – valik tuli teha 149 nimetuse ja logo seast.
Uuringus osales 2012. aasta jaanuaris-veebruaris 1001 Eesti elanikku vanuses 15–74 aastat.
Autor: 1185-aripaev
Seotud lood
Intressiotsus avaldatakse täna õhtul kell 21
Kulla hind hüppas selle nädala alguses uute rekorditeni, tõustes kolme päevaga ligi 3 protsendi võrra. Peamiselt on kullal aidanud tõusta ootuste muutumine Föderaalreservi intressilangetuste osas – kui varem peeti tõenäoliseks 25protsendipunktilist kärbet, siis nüüd on tõenäolisem 50punktine kärbe. Intressiotsus avaldatakse Eesti aja järgi täna õhtul kell 21.
Enimloetud
5
Pingerivis 128 toidutööstust
Viimased uudised
Jätkuva kasvuruumiga Eestis avatakse aina uusi ja uusi klubisid
Hetkel kuum
Pingerivis 128 toidutööstust
Tagasi Äripäeva esilehele