Moekunstnik ja kaubamärgi Amanjeda loovjuht Katrin Kuldma avas online-butiigi, mille eesmärk on laieneda ka Eestist väljapoole. Koguinvesteering jäi hinnanguliselt 20 000 euro kanti.
Järgneb intervjuu Katrin Kuldmaga:
Miks otsustasite selle veebipoe teha?
Veebipood on brändi jaoks kõige demokraatlikum tee kliendini, pole enam riigipiire ja kliendi jaoks on see mugavaim tee oma lemmiksärgini. Veebipood ja mõõdurõivad on täna rõivabrändi jaoks elementaarsus, sülearvutid ja nutitelefonid on meie elu lahutamatu osa. Oluline on millised need teenused on.
Veebipoe idee sai alguse täpselt kaks aastat tagasi, kui meie tänased veebipoe partnerid meeste mõõdusärgi butiigi loomise ettepaneku tegid. Olime Amanjeda made to measure ehk mõõdu järgi valmistatud rõivaste arendamisel jõudnud just nii kaugele, et Adamsoni tänava ateljees valmisid igapäevaselt perfektselt istuvad ülikonnad ja päevasärgid meestele, mantlid, kostüümid ja kleidid naistele. Olime ju esimesed, kes Eestis ja kogu Põhja-Euroopas made to measure rõivaste loomiseks mõeldud tarkvara kasutusele võttis, tarkvararakendused olid oma arengus täpselt sealmaal, et sisule šikki vormi looma hakata.
Kes on peamised kliendid ja mis hinnaklassi jäävad tooted?
Amanjeda rõivad on saanud lemmikuks erinevate elualade esindajatele, meie klientide ehk amanjedade hulka kuulub arhitekte, näitlejaid, lauljaid, advokaate, poliitikuid ja ettevõtjaid. Ka pole meie klientuuril vanuselisi piire. Meid seob sarnane suhtumine disaini esteetikasse ja funktsionaalsusesse, materjalide ja teostuse kõrgesse kvaliteeti.
Hinnaklass sõltub kanga valikust, hinnad algavad 99.- eurost meie Junior Line särkide puhul, Classic ja Premium Line särkide hinnad jäävad vahemikku 129 kuni 179 eurot, luksuslikest ülikvaliteetsetest puuvilladest Platinum Line särkide hinnad on 199 eurot. Kangad mõõdusärkidele on valitud Itaalia ja Šveitsi kollektsioonidest, mis on kortsumisest priid.
Kui suurt investeeringut nõudis veebipood?
Veebipoe täpset investeeringut on keeruline öelda, pakun, et ca 20 000 eurot alates programmide ostust ja tarvkvara koolitustest, mudelite arendustööst ja brändi loomisest kuni fototööde ja poemoodulini. Oleme investeerinud suure osa ettevõtte tuludest, toetuseks on olnud kaasatud EAS’i koolitustoetus ja eksporditoetus.
Mis ambitsioonid on Amanjeda veebibutiigil – lisaks Eestile, millistele turgudele plaanite siseneda?
Hetkel on turundusplaanid tehtud Skandinaavia suunas ja samuti Beneluxi maades. Tänu internetile ja sotsiaalmeediale on maailm täna mõnusalt demokraatlik, riigipiire enam ei eksisteeri, jaekaubanduse ja agentide ostuotsused ei mõjuta enam brändide oma veebibutiike. Nii, et võin julgelt öelda, et sihtturuks on kogu maailm.
Kes on Eestis teie peamised konkurendid?
Sarnast veebipoodi Eestis ei ole. Mõõdurõivaste tarkvara võtsime esimesena kasutusele kogu Põhja-Euroopas. Ka rahvusvahelistest analoogidest erineme. Amanjeda veebibutiigis on ideeks, et klient on võimalikult sarnases olukorras kui ta oleks Amanjeda Stuudios kohapeal – soovitame erinevaid mudeleid ja kangaid, millised materjalid ja detailid omavahel sobivad, 3D särgimudeli aitab mänguliselt visualiseerida kogu kombineerimisprotsessi.
Kas usute, et Eesti mehed harjuvad veebipoode külastama?
Ikka usun, et harjuvad, muidu poleks ju olnud mõtet sellist veebipoodi looma hakata.
Mudelite valiku laiendamise plaan on meil ka, nii ülikondade jakkide ja mantlite kui ka naiste mudelite osas. Esialgul keskendume siiski meeste päevasärkidele, et lihvida särgipood täiuslikuks.
Seotud lood
Unikaalseid vaikuseruume tootev Silen kasutab nüüdsest vaid taastuvenergiat, kuna ettevõtte kestlikumaks muutmine annab eksporditurgudel märgatava konkurentsieelise.
Enimloetud
5
Pingerivis 128 toidutööstust
Hetkel kuum
Pingerivis 128 toidutööstust
Tagasi Äripäeva esilehele