• OMX Baltic−0,03261,6
  • OMX Riga−0,42865,92
  • OMX Tallinn−0,031 696,8
  • OMX Vilnius0,03986,19
  • S&P 500−1,735 408,42
  • DOW 30−1,0140 345,41
  • Nasdaq −2,5516 690,83
  • FTSE 100−0,738 181,47
  • Nikkei 225−0,7236 391,47
  • CMC Crypto 2000,000,00
  • USD/EUR0,000,9
  • GBP/EUR0,001,18
  • EUR/RUB0,0099,85
  • OMX Baltic−0,03261,6
  • OMX Riga−0,42865,92
  • OMX Tallinn−0,031 696,8
  • OMX Vilnius0,03986,19
  • S&P 500−1,735 408,42
  • DOW 30−1,0140 345,41
  • Nasdaq −2,5516 690,83
  • FTSE 100−0,738 181,47
  • Nikkei 225−0,7236 391,47
  • CMC Crypto 2000,000,00
  • USD/EUR0,000,9
  • GBP/EUR0,001,18
  • EUR/RUB0,0099,85
  • 27.03.12, 07:09
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Klient süüdistab liisingut võltsimises

Vaidlus 3140eurose nõude üle Swedbank Liisingu ja tema kliendi vahel on viinud selleni, et prokuratuur kohustas politseid algatama asjaolude väljaselgitamiseks kriminaaluurimise.
Juhtumi puhul on esmapilgul tegemist rutiinse tsiviilmenetlusega, mis rea kummaliste ja küsitavate aspektide tõttu on paisunud oodatust suuremaks vaidluseks.
Swedbank Liisingu anonüümseks jääda soovinud klient süüdistab Eesti suurima kommertspanga tütarettevõtet tsiviilkohtule võltsitud dokumentide esitamises ja liisitud sõidukile tahtlikult vigade tekitamises eesmärgiga teenida hõlptulu. Kliendi süüdistuste kohaselt müüs ettevõte sõiduki turuväärtusest madalama hinnaga.
Lugu sai alguse tsiviilmenetlusest, millega Swed­bank Liising AS nõudis oma kliendilt välja 3140 euro suurust võlgnevust. Kuna üks hagile lisatud dokument erines silmanähtavalt kliendi käes olevast, tekkisid uued küsimused.
Kui liisingufirma esindaja tsiviilhagis võltsimist ei tunnistanud, esitas klient ettevõtte tegevuse suhtes kuriteokaebuse politseiprefektuuri. Politsei jättis esialgu uurimise alustamata, kuid pärast kliendi kaebuse esitamist prokuratuurile leidis prokurör, et asjaolude kontrollimiseks tuleb uurimist alustada.
Lähemalt loe tänasest Äripäevast.
Autor: Birjo Must, Anne Oja

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 02.09.24, 09:00
Kolme ettevõtte kogemus Foruse kõnekeskuse teenusega: kuidas koostööpartneri abiga kulusid kokku hoida?
Kõnekeskuse ja klienditoe teenus läbi välise partneri kogub viimastel aastatel populaarsust – see on hea võimalus kokku hoida tööjõukuludelt. Kui teised sarnase teenuse pakkujad vastavad vaid klientide kõnedele, teeb Foruse eriliseks operatiivsus reageerida kiirelt kohapeale patrullekipaaži ja tehnikutega.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Äripäeva esilehele