"Tihti jäetakse üleskutse edasisele tegevusele (kliki siia, vaata lisainfot jms) ära eeldusel, et kasutaja teab niigi, et bännerid on klikitavad. Enamik ehk teabki, aga ei ole veendunud, et tahate talle veel midagi näidata. Kasutajad on pealiskaudsed, mistõttu soovitame teil neid suunata. Neile tuleb selgelt näidata, et teil on talle veel midagi olulist öelda," selgitavad nad.
Bännerreklaami peamine vaenlane on kasutajate kiirvisiitidest tingitud madal märgatavus. "Seega soovitame bännereid kujundades meeles pidada 1+1 reeglit – ühe sekundi jooksul võiks kasutaja aru saada vähemalt ühest reklaami osast: reklaami edastajast või sõnumist. Ideaalis võiks ta selle ajaga mõlemad kätte saada," soovitavad nad. Pikemalt loe
Best Marketingist.