Romet Kreek • 26. juuli 2012 kell 8:22

Unilever müüs Euroopas vähem toitu

Maailma suuruselt teise tarbekaupade tootja Unileveri teise kvartali käive ületas analüütikute ootuseid, kuna müügikasv Aasias seljatas Euroopa languse mõju, vahendab Bloomberg.

Teises kvartalis kasvas käive 5,8 protsenti ületades analüütikute 4,8 protsendist käibekasvu ootust. Koguseline müük kasvas 2,2 protsenti võrreldes analüütikute oodatud 2,4 protsendise kasvuga, kusjuures toidukaupade müügikogus vähenes 2,4 protsenti.

Unilever püüab Euroopa kehvemast seisust välja tulla tuues arenevatele turgudele nagu Hiina ja Pakistan müügile Magnumi pulgajäätised ja Clear šampoonid.

„Tulevikku vaadates näeme me jätkuvat volatiilsust, eriti toorainekulude ja majandusolude osas,“ ütles Unileveri juhatuse esimees Paul Polman.

Polman soovib kahekordistada müüki arenevatel turgudel, kus käive kasvas 10,7 protsenti, kui Euroopas käis müük alla. Euroopas vähenes müük 2,2 protsenti.

„Me ootasime Euroopast nõrka tulemust, kuid see on nüüd oodatust veidi hullem,“ ütles Societe Generale analüütik Warren Ackerman.

 

 

 

 

Hetkel kuum