6. september 2012 kell 3:21

Kuidas kaitsta ettevõtte huve?

Kui ettevõte tahab kasvada, rohkem müüa, laieneda, olla arvaja ja arvestatav, siis kas parim taktika on võimalikult palju püsida meediapildis ning valimatult sõnu loopida?

"Tuleb läbi mõelda, mida me tahame. Kas me tahame, et inimesed mõtleksid nii, nagu meie tahame, et nad mõtleksid," rääkis suhtekorraldusfirma Powerhouse omanik Janek Mäggi Äripäeva seminaril ning tõi välja põhjused, miks soovitakse meediaga suhelda. "Tahetakse kasvatada  ettevõtte/organisatsiooni/erakonna tuntust. Tahetakse müüa rohkem või koguda rohkem hääli. Tahetakse vastata avalikkuse surve tõttu erinevatele päringutele," märkis ta.

Mäggi lisas, et kui on tundlik teema või kriitiline olukord, siis on tihtilugu minutite küsimus, mida ja kuidas öelda. Tihti sõltub sellest käitumisest kogu ettevõtte edasine käekäik.

"Akende ja uste sulgemisega on väga harva võimalik tulekahju kustutada. Oluliselt lihtsam on avalikkusel jälgida tulekahju, mille kontrolli alla saamise juures toimub aktiivne tegevus ning professionaalselt teostatud kustutustööd võivad sündmusest jätta hoopis positiivse mälestuse," arvas SEB kommunikatsioonijuht Evelin Allas. "Seega tuleks kriisi korral kindlasti näidata juhtkonna võimekust raskete teemadega tegeleda. Samas ei tasu igat probleemi kriisina käsitleda," lisas ja ütles, et kõik taandub oskuse juurde kriis ära tunda.

Edasi loe tänasest Äripäeva paberlehest.

Autor: Ave Lepik, Kaisa Gabral

Hetkel kuum