• OMX Baltic0,14%262,76
  • OMX Riga0,13%878,64
  • OMX Tallinn0,32%1 700,58
  • OMX Vilnius0,3%997,91
  • S&P 5000,03%5 555,58
  • DOW 30−0,09%40 822,98
  • Nasdaq 0,17%17 425,41
  • FTSE 1000,57%8 240,97
  • Nikkei 2253,41%36 833,27
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,91
  • GBP/EUR0,00%1,18
  • EUR/RUB0,00%100,65
  • OMX Baltic0,14%262,76
  • OMX Riga0,13%878,64
  • OMX Tallinn0,32%1 700,58
  • OMX Vilnius0,3%997,91
  • S&P 5000,03%5 555,58
  • DOW 30−0,09%40 822,98
  • Nasdaq 0,17%17 425,41
  • FTSE 1000,57%8 240,97
  • Nikkei 2253,41%36 833,27
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,91
  • GBP/EUR0,00%1,18
  • EUR/RUB0,00%100,65
  • 10.01.13, 09:56
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Tesco aktsia tõuseb hea müügi tõttu

Suurbritannia suurim toidukaupade jaemüüja Tesco raporteeris tugevaimast käibekasvust alates 2010. aastast. Aktsia reageeris uudise peale tõusuga.
Tesco aktsia hind on täna tõusnud 3,1 protsenti, 359,95 pennile.
Kompanii Ühendkuningriigis vähemalt aasta aega avatud olnud poodides kasvas kuue nädala müük kuni 5. jaanuarini aastaga 1,8 protsenti. Analüütikud ootasid üheprotsendist müügikasvu.
„Suurbritannia taastumine on kenasti rajal,“ ütles Deutsche Banki analüütik James Collins. „Paranemine on laiapõhjaline, kus kõik poeformaadid ja regioonid näitasid positiivseid võrreldavaid müüginumbreid. Paranemist vedasid toidukaubad.“
Ettevõtte internetis müük kasvas 18 protsenti. 
Tesco turuosa langes 23. detsembril lõppenud 12 nädalal 30,5 protsendile mulluselt 30,6 protsendilt.
Väiksem konkurent J Sainsbury teatas eile kaheksa aasta aeglasermast käibekasvust, kuna Tesco võitleb oma osa tagasi. Marks & Spencer raporteeris pettumust valmistanud kvartali müüginumbrist, lisades et nende poodide toidukaupade müük vaevu kasvas.

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 02.09.24, 09:00
Kolme ettevõtte kogemus Foruse kõnekeskuse teenusega: kuidas koostööpartneri abiga kulusid kokku hoida?
Kõnekeskuse ja klienditoe teenus läbi välise partneri kogub viimastel aastatel populaarsust – see on hea võimalus kokku hoida tööjõukuludelt. Kui teised sarnase teenuse pakkujad vastavad vaid klientide kõnedele, teeb Foruse eriliseks operatiivsus reageerida kiirelt kohapeale patrullekipaaži ja tehnikutega.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Äripäeva esilehele