• OMX Baltic0,02261,66
  • OMX Riga1,33877,47
  • OMX Tallinn−0,161 694,11
  • OMX Vilnius0,15987,68
  • S&P 5001,165 471,05
  • DOW 301,240 829,59
  • Nasdaq 1,1616 884,6
  • FTSE 1001,098 270,84
  • Nikkei 225−0,1636 159,16
  • CMC Crypto 2000,000,00
  • USD/EUR0,000,91
  • GBP/EUR0,001,19
  • EUR/RUB0,00100,61
  • OMX Baltic0,02261,66
  • OMX Riga1,33877,47
  • OMX Tallinn−0,161 694,11
  • OMX Vilnius0,15987,68
  • S&P 5001,165 471,05
  • DOW 301,240 829,59
  • Nasdaq 1,1616 884,6
  • FTSE 1001,098 270,84
  • Nikkei 225−0,1636 159,16
  • CMC Crypto 2000,000,00
  • USD/EUR0,000,91
  • GBP/EUR0,001,19
  • EUR/RUB0,00100,61
  • 23.01.13, 09:53
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

SEB mattis 87 mln fantoompanka

Rootsi SEB pank teeb oma möödunud aasta tulemusest 87 min euro suuruse mahaarvestuse, kirjutab Reuters.
Pank põhjendas mahaarvestust investeeringuga uue internetiplatvormi arendusse, mida otsustati siiski mitte kasutama hakata.
Võrdluseks: 87 miljonit eurot on võrdne näiteks SEB Panga Eestis kogutud intressituluga möödunud aasta esimese 9 kuu jooksul.
Äripäev kuidas mullu juunis, et SEB pank on jännis oma mobiilipanga väljaarendamisega. Pärast viie aasta pikkust arendustööd ning miljardi Rootsi kroonist (111 mln eur) investeeringut teeb pank arenduses pausi. SEB Rootsi pressiesindaja sõnul ei osanud pank nimelt ette näha nutitelefonide nii suurt võidukäiku.
SEB Eesti IT valdkonna juht Ain Rasva ütles toona Äripäevale, et tegemist on just Rootsi IT-strateegia ülevaatusega ja sellel ei ole seost SEB Eesti mobiili- ja internetipangaga.
Rasva selgitas, et kuigi SEB mobiilipangad näevad eri riikides ühtmoodi välja, on nad n-ö ühendatud igas riigis erinevale põhisüsteemile. "Seega me juba täna kasutame sama mobiilipanga disaini, kuid põhisüsteemid disaini all on erinevad," ütles Rasva. Ta lisas, et IT-süsteemide erinevuse tõttu ei ole Eestis tekkinud samasuguseid strateegilisi küsimusi, nagu on Rootsis.
Autor: 1706-aripaev

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 02.09.24, 09:00
Kolme ettevõtte kogemus Foruse kõnekeskuse teenusega: kuidas koostööpartneri abiga kulusid kokku hoida?
Kõnekeskuse ja klienditoe teenus läbi välise partneri kogub viimastel aastatel populaarsust – see on hea võimalus kokku hoida tööjõukuludelt. Kui teised sarnase teenuse pakkujad vastavad vaid klientide kõnedele, teeb Foruse eriliseks operatiivsus reageerida kiirelt kohapeale patrullekipaaži ja tehnikutega.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Äripäeva esilehele