• OMX Baltic−0,08%262,54
  • OMX Riga−0,96%870,18
  • OMX Tallinn−0,11%1 698,74
  • OMX Vilnius−0,15%996,4
  • S&P 5000,54%5 626,02
  • DOW 300,72%41 393,78
  • Nasdaq 0,65%17 683,98
  • FTSE 1000,39%8 273,09
  • Nikkei 225−0,68%36 581,76
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,9
  • GBP/EUR0,00%1,18
  • EUR/RUB0,00%100,45
  • OMX Baltic−0,08%262,54
  • OMX Riga−0,96%870,18
  • OMX Tallinn−0,11%1 698,74
  • OMX Vilnius−0,15%996,4
  • S&P 5000,54%5 626,02
  • DOW 300,72%41 393,78
  • Nasdaq 0,65%17 683,98
  • FTSE 1000,39%8 273,09
  • Nikkei 225−0,68%36 581,76
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,9
  • GBP/EUR0,00%1,18
  • EUR/RUB0,00%100,45
  • 29.01.13, 23:04
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Amazon teeb arusaamatut rallit

USA jaemüügigigant Amazon.com teatas Wall Streeti prognoosidele alla jäänud käibest ja kasumist, kuid firma aktsia teeb järelturul võimsat rallit.
Amazoni neljanda kvartali puhaskasum kukkus neljandas kvartalis aasta varasemaga võrreldes 45%, 97 miljoni dollarini ehk 21 sendini aktsia kohta. Wall Street ootas keskmiselt 28 senti aktsia kohta kasumit, selgus Thomson Reutersi küsitlusest.
Ootustele jäi alla ka firma neljanda kvartali käive, mis 2011. aasta 17,43 miljardilt dollarilt tõusis 21,27 miljardini. Sellegi poolest ootasid analüütikud käibeks miljard dollarit rohkem.
Firma jaoks oluline tegevuskasum küündis 405 miljoni dollarini, olles veel aasta tagasi 260 miljonit. See oli ka sisuliselt ainuke oluline positiivne number terve aruande peale.
Esimese kvartali käibeks prognoosib firma 15 kuni 16,6 miljardit dollarit ning tegevuskasumit loodetakse selle numbri juures teenida -285 kuni 65 miljonit. Käibeprognoos oli samuti alla analüütikute ootuste.
Kuigi aktsia kukkus enne tulemuste avalikustamist 5,7%, siis pärast tulemusi rallis aktsia 8,99%, 283 dollarini.
Autor: Fredy-Edwin Esse, California

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 02.09.24, 09:00
Kolme ettevõtte kogemus Foruse kõnekeskuse teenusega: kuidas koostööpartneri abiga kulusid kokku hoida?
Kõnekeskuse ja klienditoe teenus läbi välise partneri kogub viimastel aastatel populaarsust – see on hea võimalus kokku hoida tööjõukuludelt. Kui teised sarnase teenuse pakkujad vastavad vaid klientide kõnedele, teeb Foruse eriliseks operatiivsus reageerida kiirelt kohapeale patrullekipaaži ja tehnikutega.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Äripäeva esilehele