Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine
Jaanuar oli ajakirjadele erakordselt kehv
Meediaanalüütiku Toomas Leito sõnul oli jaanuar äärmiselt kehv reklaamikuu, võrreldes aastataguse ajaga kukkus kümne juhtiva ajakirja reklaamimaht lausa 26 protsenti.
Käive vähenes 15%, märkis Leito. Kogu turu käive vähenes umbes 13%.
Leito kinnitusel oli ajakirjade kukkumine suurem kui ajalehtedel (-2%). Vastukaaluks kehvale reklaamisituatsioonile tõstis Ajakirjade Kirjastus 11% reklaamihindu. Teised kirjastajad jätsid hinnad samaks.
Ainukesena suutis reklaamimahtu natukene kasvatada Kodu&Aed.
Vaatamata pingestunud olukorrale ajakirjade turul üllitas Fookus Meedia ajakirja Maret, mis eristub klantsajakirjadest praktilise kallakuga ja odava teostusega, märkis Leito.
Suurel osal tuleohutusülevaatuse kohuslastest on jätkuvalt ülevaatus tegemata. Päästeamet on viimasel ajal saatnud ettevõtetele hoiatusteateid. Foruse praktika näitab, et tihti pole ettevõtete juhid ja hoone haldjad kursis, millised tuleohutusnõuded peavad olema täidetud ning mis regulaarsusega tuleb seadmeid kontrollida. Valdavalt on murekohad objektidel sarnased.