Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine
Tartu elektroonilise piletisüsteemi loomist nõustab Nortal
Tartu linnavalitsus tunnistas täna elektroonilise piletisüsteemi loomiseks nõustamisteenuse tellimise riigihankel edukaks Nortal ASi pakkumuse 16 800 euroga.
Nortal nõustab Tartu linna elektrooniliste bussipiletite infosüsteemi hankedokumendi koostamisel.
2010. aastal välja kuulutatud Tallinna linna ja Harjumaa ühistranspordi elektroonilise piletisüsteemi hanke Nortal (tollase nimega Webmedia) vaidlustas, kuna ettevõtte hinnangul ei olnud hankedokumendid piisavalt hästi koostatud.
Kõnekeskuse ja klienditoe teenus läbi välise partneri kogub viimastel aastatel populaarsust – see on hea võimalus kokku hoida tööjõukuludelt. Kui teised sarnase teenuse pakkujad vastavad vaid klientide kõnedele, teeb Foruse eriliseks operatiivsus reageerida kiirelt kohapeale patrullekipaaži ja tehnikutega.