• OMX Baltic−0,08%262,54
  • OMX Riga−0,96%870,18
  • OMX Tallinn−0,11%1 698,74
  • OMX Vilnius−0,15%996,4
  • S&P 5000,54%5 626,02
  • DOW 300,72%41 393,78
  • Nasdaq 0,65%17 683,98
  • FTSE 1000,39%8 273,09
  • Nikkei 225−0,68%36 581,76
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,9
  • GBP/EUR0,00%1,18
  • EUR/RUB0,00%100,45
  • OMX Baltic−0,08%262,54
  • OMX Riga−0,96%870,18
  • OMX Tallinn−0,11%1 698,74
  • OMX Vilnius−0,15%996,4
  • S&P 5000,54%5 626,02
  • DOW 300,72%41 393,78
  • Nasdaq 0,65%17 683,98
  • FTSE 1000,39%8 273,09
  • Nikkei 225−0,68%36 581,76
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,9
  • GBP/EUR0,00%1,18
  • EUR/RUB0,00%100,45
  • 28.02.13, 23:00
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Ekspress tõstab efektiivsust

Restruktureerimiste ja intressikulude vähendamisega on Ekspress Grupp suutnud paigal püsinud käibega saavutada suurema kasuminumbri.
Aasta viimases kvartalis kasvas kontserni käive võrreldes eelmise aasta sama ajaga 1% ja jõudis 16,4 miljoni euroni.
Käibe kasvust olulisem on see, et saavutati suurem efektiivsus. Selle kaudu kasvas
EBITDA võrreldes eelmise aasta neljanda kvartaliga 13%. Puhaskasum kasvas ilma allahindlusteta 137%, moodustades 1,27 miljonit eurot.
2012. aastal tervikuna kasvas kontserni käive 4% ja jõudis 59,7 miljoni euroni.
Online-meedia kasvab. Võrreldes eelarvega oli kontserni tegelik käive pea 1% parem. Ka puhaskasumi eesmärk vastas ootustele, teatas firma.
Edukale äritegevusele lisaks avaldas puhaskasumi kasvule suurt mõju aasta keskel sõlmitud kontserni laenukohustuste refinantseerimise kokkulepe, mis vähendas olulisel määral kontserni intressikulusid.
Aastaga on online-meedia osakaal kontsernivälisest tulust kasvanud 15 protsendilt 17 protsendile ning EBITDA osakaal 18 protsendilt 20 protsendile.
Perioodiliste väljaannete osakaal käibes on kahanenud 42 protsendilt 40 protsendile, trükiteenuste osakaal on jäänud samaks.

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 02.09.24, 09:00
Kolme ettevõtte kogemus Foruse kõnekeskuse teenusega: kuidas koostööpartneri abiga kulusid kokku hoida?
Kõnekeskuse ja klienditoe teenus läbi välise partneri kogub viimastel aastatel populaarsust – see on hea võimalus kokku hoida tööjõukuludelt. Kui teised sarnase teenuse pakkujad vastavad vaid klientide kõnedele, teeb Foruse eriliseks operatiivsus reageerida kiirelt kohapeale patrullekipaaži ja tehnikutega.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Äripäeva esilehele