• OMX Baltic0,16262,01
  • OMX Riga1,28877,04
  • OMX Tallinn0,041 697,48
  • OMX Vilnius0,26988,71
  • S&P 5001,165 471,05
  • DOW 301,240 829,59
  • Nasdaq 1,1616 884,6
  • FTSE 100−0,398 238,48
  • Nikkei 225−0,1636 159,16
  • CMC Crypto 2000,000,00
  • USD/EUR0,000,91
  • GBP/EUR0,001,19
  • EUR/RUB0,00100,99
  • OMX Baltic0,16262,01
  • OMX Riga1,28877,04
  • OMX Tallinn0,041 697,48
  • OMX Vilnius0,26988,71
  • S&P 5001,165 471,05
  • DOW 301,240 829,59
  • Nasdaq 1,1616 884,6
  • FTSE 100−0,398 238,48
  • Nikkei 225−0,1636 159,16
  • CMC Crypto 2000,000,00
  • USD/EUR0,000,91
  • GBP/EUR0,001,19
  • EUR/RUB0,00100,99
  • 06.03.13, 15:47
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Taavi Kotka: Eestis liiga vähe arvutiteaduse üliõpilasi

Majandus- ja kommunikatsiooniministeeriumi IT-asekantsler Taavi Kotka plaani järgi on aastal 2020 IKT Eesti juhtiv majandusharu ning sektori töötajate arv praegusega võrreldes kahekordne.     
Täna inspiratsiooniseminaril “IT-tiigri järgmine hüpe” esinenud Kotka tõi välja, et Eesti ülikoolide tänase seisuga, kus IKT üliõpilasi tuleb aastas juurde 700-1000 (võrdluseks: äri ja halduse üliõpilasi on kaks korda rohkem), me selleni ei jõua.
Tema visiooni kohaselt on üks viis seitsme aastaga 50 000 IKT-töötajani jõuda lisada ületoodetud erialade üliõpilaste ümberõpe ja IKT-tasandi lisamine.         
Kotka väitel peaks IKT-sektor kasvama Eesti juhtivaks majandusharuks juba seetõttu, et selle sektori töötajate lisandväärtus on kaks korda kõrgem mis tahes teisest sektorist ning täna moodustab 9% Eesti SKP-st just IKT-sektori tehtav töö.
Riigi Infosüsteemi Ameti seminari “Eesti IT-tiigri järgmine hüpe” eesmärk on rääkida e-teenuste tulevikust, diskuteerida teenuste kvaliteedi ja kvantiteedi üle, tutvustada e-äri mudeleid ja ärgitada osalejaid uutele arendusmõtetele.
Seminar toimub osana konkursist "Eesti parim e-teenus 2013". 

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 02.09.24, 09:00
Kolme ettevõtte kogemus Foruse kõnekeskuse teenusega: kuidas koostööpartneri abiga kulusid kokku hoida?
Kõnekeskuse ja klienditoe teenus läbi välise partneri kogub viimastel aastatel populaarsust – see on hea võimalus kokku hoida tööjõukuludelt. Kui teised sarnase teenuse pakkujad vastavad vaid klientide kõnedele, teeb Foruse eriliseks operatiivsus reageerida kiirelt kohapeale patrullekipaaži ja tehnikutega.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Äripäeva esilehele