• OMX Baltic−0,09262,4
  • OMX Riga0,07877,5
  • OMX Tallinn−0,181 695,22
  • OMX Vilnius0,14994,87
  • S&P 5001,075 554,13
  • DOW 300,3140 861,71
  • Nasdaq 2,1717 395,53
  • FTSE 100−0,158 193,94
  • Nikkei 225−1,4935 619,77
  • CMC Crypto 2000,000,00
  • USD/EUR0,000,91
  • GBP/EUR0,001,18
  • EUR/RUB0,00100,84
  • OMX Baltic−0,09262,4
  • OMX Riga0,07877,5
  • OMX Tallinn−0,181 695,22
  • OMX Vilnius0,14994,87
  • S&P 5001,075 554,13
  • DOW 300,3140 861,71
  • Nasdaq 2,1717 395,53
  • FTSE 100−0,158 193,94
  • Nikkei 225−1,4935 619,77
  • CMC Crypto 2000,000,00
  • USD/EUR0,000,91
  • GBP/EUR0,001,18
  • EUR/RUB0,00100,84
  • 11.03.13, 23:00
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Pealinlased soovivad autot lõhkumata tööle ja koju sõita

Kui ma mõtlen tulevikule, siis võiks Tallinn olla selline pealinn, kus meie autojuhid valivad kõige lühema tee tööle ja koju sõiduks, mitte kõige tervema tee, et autot mitte lõhkuda.
Vastupidiselt valdkonda juhtivale abilinnapeale usun mina, et Tallinna teede korda tegemine on võimalik – kui vaid tahet on. On tõsi, et teede parandamine hoiatavate teemärkide või kiviklibuga neid tõesti korda ei tee.
Selleks, et Tallinna sõiduteed muuta liiklejasõbralikuks, tuleb aukude lappimise asemel hakata teede asfaltkatet vahetama kogu sõidutee ulatuses ning see tegevus vajab lisaraha.
Kuhu läheb raha. Kui aga igal järgmisel aastal suunataks teede remondiks vähemalt 7 miljonit eurot ja teha teede investeeringute kava, millest eelarve koostamise ajal kinni peetaks, siis on tulemused peagi näha.
Linnavalitsus ütleks siinkohal, et raha ei ole. Päris nii see aga ei ole – Tallinnal on raha, aga iseküsimus on, kuidas seda kasutatakse. Kui üleöö suudetakse leida 55 miljonit tasuta sõidu pakkumiseks, siis 3 miljonit lisavahendeid teede remondiks ei tohiks olla linnavalitsusele ülejõu käiv ülesanne.
Aga kui see tõesti osutub niivõrd keeruliseks ülesandeks, siis üks soovitus mul on.
Likvideerige munitsipaalpolitsei ning suunake vabanevad vahendid teede korda tegemisse, aastas on see ümmarguselt 3 miljonit eurot.
Munitsipaalgolf. Mulle jäävad arusaamatuks Tallinna linnavalitsuse prioriteedid. Samal ajal, kui ei suudeta korda teha kohati juba kraatreid meenutavaid teeauke, on linn võtnud südameasjaks rajada Lasnamäele munitsipaalgolfiväljak.
Inimestega rääkides tulevad esimesena ikka jutuks pealinna sõidu- ja kõnniteed ning nende soov, et  Tallinna linnaosades olevad teed oleksid korras.  Ma ei usu, et munitsipaalgolfiväljaku rajamine on see, mida pealinna maksumaksjad päriselt soovivad. Jääb arusaamatuks, kas tegu on praeguse linnavalitsuse järjekordse valimiskampaaniatrikiga või on tõesti eesmärgiks võetud rajada igasse linnaosasse (mitte ainult Lasnamäele) oma mugoväli, ja seda sõiduteedele.  Harrastajatele jätkub Tallinnas golfiauke piisavalt, igal ristmikul saab soovi korral palli mõnda tänavaauku veeretada.

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 01.09.24, 13:47
Solina uue tootmishoone turvalahendus muudab tehase töö sujuvaks ja hoiab kokku aega ning raha
Augusti lõpus hakkas Saue vallas Laagris tööle rahvusvahelise toiduainetööstuse Solina uus 15 000 ruutmeetrine moodne tootmiskompleks. Selleks, et tehase logistika oleks sujuv, kiire ning turvaline, tegi Forus koostöös ettevõttega GoSwift nutika turvalahenduse. Lisaks hoolitseb Forus kogu territooriumi turvalisuse ja nõrkvoolusüsteemide hoolduse eest.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Äripäeva esilehele