• OMX Baltic0,53%289,97
  • OMX Riga−0,16%875,23
  • OMX Tallinn0,39%1 831,03
  • OMX Vilnius0,45%1 132,24
  • S&P 500−0,29%6 101,24
  • DOW 30−0,32%44 424,25
  • Nasdaq −0,5%19 954,3
  • FTSE 100−0,73%8 502,35
  • Nikkei 225−0,07%39 931,98
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,95
  • GBP/EUR0,00%1,19
  • EUR/RUB0,00%102,75
  • OMX Baltic0,53%289,97
  • OMX Riga−0,16%875,23
  • OMX Tallinn0,39%1 831,03
  • OMX Vilnius0,45%1 132,24
  • S&P 500−0,29%6 101,24
  • DOW 30−0,32%44 424,25
  • Nasdaq −0,5%19 954,3
  • FTSE 100−0,73%8 502,35
  • Nikkei 225−0,07%39 931,98
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,95
  • GBP/EUR0,00%1,19
  • EUR/RUB0,00%102,75
  • 15.03.13, 10:51
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Swedbank langetas City Service’i hinnasihti

Swedbank ootab kinnisvarahaldusfirmale City Service Poola turult nõrgemat käivet ning langetas seetõttu kasumiprognoosi ning aktsia hinnasihti.
Swedbank langetas 2013. aasta käibeprognoosi 642,9 miljonilt Leedu litilt 606,2 miljonile litile, kuna prognoosib Poola turule aeglasemat käibe kasvu. Seetõttu langetab pank 2013. aasta EBITDA (ärikasum enne kulumit) prognoosi 55,5 miljonilt litilt 51,6 miljonile litile. Kasumit aktsia kohta prognoosib pank 1,00 liti asemel nüüd 0,86 litti.
Ettevõtte EV/EBITDA on 4,6 ning kasumipõhine P/E 8,2. „Me usume, et City Service’i EV/EBITDA kordaja peaks olema vähemalt 6,0 tasemel, mis on lähedal viie aasta kõrgeimale tasemele,“ märgib Swedbank oma analüüsis.
Pank jättis ostusoovituse „tugevaks ostaks“, kuid langetas aktsia hinnasihi 2,90 eurolt 2,50 eurole.
City Service teatas neljanda kvartali käibeks 147,5 miljonit litti. Swedbank prognoosis 133,7 miljoni liti suurust käivet.

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 24.01.25, 10:38
Telereklaam on tõhus ka sotsiaalmeedia ajastul
Kuula uue turundussarja esimest saadet
Uue saatesarja „Password” avasaates sukeldume emotsionaalse turunduse maailma ning analüüsime, miks emotsioonid mängivad reklaamis ja meedias tihti ratsionaalsest lähenemisest suuremat rolli.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Äripäeva TOPid

Tagasi Äripäeva esilehele