Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine.
Estonian Air plaanib laiendada oma kaubamärgi kasutusala
Meie kaubamärgi kasutamine mõne teise kauba või teenuse müümiseks on teema, mis on hetkel ka meie töölaual, kinnitas Estonian Airi PR-direktor Ilona Eskelinen.
”Estonian Air on astumas samme oma kaubamärgi litsenseerimisel ning avaldab vastava uudise mõne nädala jooksul,” lisas ta.
Äripäeva tänases kolumnis kirjutab peatoimetaja Meelis Mandel, et Eesti ettevõtted ei tee oma kaubamärki rahaks, vaid keskenduvad selle kasutamisel oma põhitegevusele. Aga miks ei võiks müüa näiteks ETV šampoone, Leiburi patju või A. Le Coqi rabamatku vms.
„Oleme Meelis Mandeli kirjutisega igati päri, et julge ja leidlik lähenemine kaubamärgi kasutusala laiendamisel väljaspool ettevõtte põhitegevusala on suurema perspektiiviga, kui seda esialgu näha osatakse,“ rääkis Ilona Eskelinen. „Samas tuleb olla kriitiline, kui kaugele ja millistesse valdkondadesse oma kaubamärgiga minna. Teatavad raamid seab ka väike ja suhteliselt konservatiivne turg.”