Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine.
Kalev lubab oma kaubamärki kasutada Premial ja Felixil
Meie strateegiline huvi on kaubamärke laiendada selliselt, et see toetaks meie põhitegevust ja tõstaks brändide tuntust ning Kalevi majandustulemust, rõhutas ASi Kalev juhatuse esimees Kaido Kaare.
Tema kinnitusel on Kalevi kui Emori uuringu kohaselt Eesti meeldivaima kaubamärgi kasutamisest paljud ettevõtted huvitatud.
„Minevikust on teada, et Kalevi brände on püütud laiendada nii meediasse, kui ka saiadele, leibadele jms, kuid see ei osutunud tol ajal edukaks,“ rääkis Kaare. „Meie põhimõte on brändide kui ettevõtte ühe olulisema vara kasutamine vastavalt ettevõtte strateegiale ja seda valdkondades ja segmentides, mis haakuvad meie tegevusvaldkonnaga.“
Kaare sõnul kaaluvad nad oma kaubamärgi kasutamise lubamist eriti hoolikalt. „Lepingud sõlmime vaid juhul, kui toode ja sellega kaasnevad tingimused vastavad kõrgeimale kvaliteedinõudele, mida me oma märgi all toodetud kaubale esitame.“
Kaare andmeil on nad brändi tasulise kasutamise lepingu sõlminud Premia Tallinna Külmhoonega, kes toodab Kalev Mesikäpa jäätist ning Põltsamaa Felixiga, kes toodab Kalev Draakoni kõrrejooke.
„Toiduainesektoris on sõlmimisel veel mõned kaubamärgi kasutamislepingud,“ lisas Kaare. „Minu senise kogemuse põhjal on Kalevi märki kandvad tooted turul väga edukad, nii et koostöö mõlemal osapoolel on põhjust rahuloluks.“
Äripäeva tänases kolumnis kirjutab peatoimetaja Meelis Mandel, et Eesti ettevõtted ei tee oma kaubamärki rahaks, vaid keskenduvad selle kasutamisel oma põhitegevusele. Aga miks ei võiks müüa näiteks ETV šampoone, Leiburi patju või A. Le Coqi rabamatku vms?
Minu Äripäeva kasutamiseks logi sisse või loo konto.