Ave Lepik • 3. aprill 2013 kell 9:56

Kuldmuna konkursile esitati 583 tööd

Loovkommunikatsiooni konkursile Kuldmuna 2013 esitasid reklaami-, meedia-, digitaalreklaami-, suhtekorraldus-  ja üritusturundusagentuurid kokku 583 tööd.

Tele- ja kinoreklaami kategoorias laekus 130 tööd, välireklaamis 50, trükireklaamis 49, raadioreklaamis 25, digitaalses reklaamis 86 ning otseturunduses 12. Lisaks esitati kampaaniate kategoorias 39, disaini vallas 108, ambient kategoorias 22, suhtekorraldusalal 11, meedia suunal 15 ning üritusturunduse kategoorias 36 tööd.

„Rõõm on tõdeda, et konkursile laekus väärikas hulk töid, millest žüriil on võimalus silmapaistvamad esile tuua ja auhinnata. Vaadates tagasi eelmisele aastale, võib sellise tööde hulga üle tõsiselt rõõmu tunda,“  ütles Eesti Reklaamiagentuuride Liidu esindaja Jana Koppel.

„Kuldmuna 2013“ gala toimub 15. aprillil Tallinna Draamateatris.

Konkurssi korraldab Eesti Reklaamiagentuuride Liit koostöös Eesti Üritusturunduse Liidu, Eesti Meediaagentuuride Liidu, Eesti Suhtekorraldajate Liidu ja digivaldkonna esindajatega.

Hetkel kuum