Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine.
BMW pikendas edumaad Audi ja Mercedese ees
Tänu 3. seeria ja X1 mudelitele suutis läinud kuul Bayerische Motoren Werke (BMW) pikendada enda edumaad kahe suurima kodumaise konkurendi ees.
Alates 2005. aastast maailma suurima luksusautode tootja tiitlit hoidev BMW tarnis märtsis 159 195 autot, mis on 4,4% tõus aastataguselt tasemelt, vahendab Bloomberg.
Baieri autotootja suurim konkurent Audi suutis enda müüki aastataguselt tasemelt kasvatada 3% võrra. See tähendab, et kolme esimese kuuga on BMW tarninud 381 404 autot, mis on 11 904 võrra rohkem Audist.
Mercedes-Benz suutis läinud kuul enda müüki 6,5% võrra suurendada ja esimese kvartali peale ületas A- ja B-klassi mudelite müük 49% aastatagust taset. Kuid kolme kuuga jäädi BMWst maha juba 56 506 autoga.
BMW tegevjuht Norbert Reithofer ütles märtsis, et autotootja tehased töötavad täisvõimsusel, et tulla vastu nõudlusele. X1 mudeli müük kasvas märtsis 28% ning 3. seeria müük kasvas 20%. Ka Audi müügikasvu vedasid väikesed mudelid - A1 ning Q3.
"BMW grupp saavutas läinud kuul kõigi aegade suurima müüginumbri ning ajaloo parima esimese kvartali. Ja seda vaatamata raskele seisule Euroopas," ütles BMW müügidirektor Ian Robertson. "Me sihime jätkuvat müüginumbrite kasvu sel aastal."
Autor: Fredy-Edwin Esse, California
Minu Äripäeva kasutamiseks logi sisse või loo konto.