Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine.
Autodes võidakse hakata näitama reklaame
USA autokontsern General Motors on leidnud uue teenistuse allika: autode meelelahutussüsteemides plaanitakse hakata näitama reklaame.
Kuna keskmine ameeriklane viidab nädalas autos vähemalt neli tundi, saab neile näidata päris suurt hulka reklaame ja teenida nii täiendavat tulu, vahendab auto24.ee väljaannet inautonews.com.
Analüütikud on aga jõudnud järeldusele, et reklaami tungimine meelelahutussüsteemidesse võib peletada kliendid hoopis eemale. Samuti tekitab see küsimuse, kas selline reklaamide näitamine on piisavalt ohutu.
Praegu puudub siiski selge ajakava, millal autode navigatsioonisüsteemid reklaami näitama hakkavad. Selge on ka see, et General Motorsi eeskujule järgnevad ka teised autotootjad.
Minu Äripäeva kasutamiseks logi sisse või loo konto.