27. mai 2013 kell 14:43

Turundaja: filmi "Seenelkäik" saanuks võimsamaks teha

Traditsiooniline turundus on jõudnud ajastusse, kus sõnumite edastamine eri kanalite kaudu võimaldab jõuda suurema arvu inimesteni, kuid nõuab ka erinevat sisu, lähenemist ja ajastamist.

Iga turundus- ja kommunikatsiooniinimene peaks oskama tänapäeval nendes orienteeruda, kirjutab VideoTurundus.ee turundusjuht Reigo Kimmel ajakirja Kaja uues numbris.

Ta kirjutab, kuidas näiteks viimasele “Batmani” seeria filmile eelnes enam kui poole aasta jooksul mitmesuguseid tegevusi online-keskkondades ja ka tavaelus. Veebiplatvormidel saab rääkida inimestele sellest, mis kinoekraanile ei jõudnud, mis juhtus loos varem jne.

Mitmed Brasiilia seebiooperid räägivad oma veebilehtedel, kuidas Mariale abieluettepanek tehti või miks Paulo lonkab – ehk infot, mida teleekraanil ei jagata.

Nii oleks Eesti viimase aja üks edukamaid filme “Seenelkäik” võinud Kimmeli arvates startida seeneportaaliga, kus kasutajad saaksid jätta arvamusi headest seenekohtadest ning poliitikutest oleks võinud teha lühiklippe jne. Pea kõikidel Hollywoodi kassahittidel on veebilehed, mis mõnikord alustavad kaugelt varem kui filmi algtiitrid.

Loe Reigo Kimmeli kasulikke nõuandeid, kuidas sõnumit eri kanalites oskuslikult levitada ning milliseid ristmeedia lahendusi kasutada, kommunikatsiooniajakirja Kaja värskest numbrist. Tellijad saavad ajakirja lugeda ka veebist: http://kaja.aripaev.ee

Autor: Kaire Uusen, Ave Lepik

Hetkel kuum