Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine.
Kusmin: Baltika H&Mi ei karda
Rocca al Mare kaubanduskeskuses avatud esimene H&M keti kauplus ei muuda Eesti moetööstuse lipulaeva Baltika kurssi, kinnitas teemaveebile BestSales ettevõtte müügi- ja turundusdirektor Kati Kusmin.
Baltika juhatuse esimees Meelis Milder on varasemas intervjuus öelnud, et uued brändid genereerivad turul lisaraha ja uusi kliente, mis jagunevad tugevate rõivabrändide vahel.
“H&M ei ole Baltika jaoks sugugi uus konkurent – meie lähiriikides ning Baltika jaoks olulistel turgudel on see kaubamärk olnud kättesaadav juba mõnda aega,” ütles Kusmin. “Kui hinnata kaubamärgi tuleku võimalikku mõju majandustulemustele, siis sobib kõrvale võtta kogemus Lätist, kus samades ostukeskustes asuvate Baltika brändikaupluste käive kasvas H&Mi poodide avamiskuul märgatavalt. H&M pole eestlasele sugugi tundmatu kaubamärk – nüüdsest ei pea lihtsalt enam osturetkele minekuks üle lahe sõitma. Kaubavaliku seisukohast võidavad H&Mi turuletulekust kõige rohkem lastega pered ning selles vallas Baltika ei konkureeri.”
Kusmin märkis, et Baltika kasutab ka ise oma tugevat opereerimiskogemust uute brändide maaletoomisel. “Omame sellest aastast Blue Inc Londoni kaubamärgi esindusõigusi Baltimaades ning plaanime avada lähiaastatel kokku 10 poodi. Esimesed poed Riias ja Valmieras on juba avatud, Tallinnas avame esimese brändipoe 3. oktoobril Rocca al Mare keskuses.”
Minu Äripäeva kasutamiseks logi sisse või loo konto.