Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine.
Kohl'si aktsia tõusul, analüütikud kiidavad
Aastaid on jaemüüjad maadelnud raske ülesandega valida rohkem kasumit toovate oma brändide ning rohkem kliente, kui vähem raha toovate tuntud rahvusvaheliste brändide vahel. Kohl's on seda valemit taas täiustamas, kirjutab MarketWatch.
Kohl'si aktsia on täna S&P Retail Indexi üks suurimaid tõusjaid pärast seda, kui UBSi analüütik Michael Binetti tõstis firma aktsia soovituse neutraalselt osta peale. Soovituse tõstmise peamine põhjus on, et keskmise hinnatasemega kaubamajakett on taas rohkem tähelepanu pööramas rahvusvahelistele brändidele nagu Nike ja Levi's.
"Kohl'si suurim strateegiline viga on olnud oma brändide eelistamine. Aastal 2007 oli neid 30% müügist, tõustes 2011. aastaks 50%ni ning eelmiseks aastaks 54%ni," ütles Binetti. "Ometi on Kohl'si klient juba aastaid selgelt öelnud, et talle ei meeldi see era/eklsusiivne bränd."
Klientide hulk, kes arvab, et Kohl's müüb nende eelistatavaid brände on iga aasta vähenenud, jõudes 2007. aasta 10,8% pealt 2011. aastal 7,8%ni.
"Kohl's on ületamas kriitilist punkti tarbija nägemuses, kui era- ja ekslusiivsed brändid moodustavad enamiku nende müügist," lisas Binetti.
Pärastlõunaks oli Kohl'si aktsia 3,2% plussis, makstes 58,64 dollarit. Aasta algusest on firma väärtpaber rallinud 36,5%.
Autor: Fredy-Edwin Esse, California
Minu Äripäeva kasutamiseks logi sisse või loo konto.