Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine.
AMTEL: Tesla ei ole massiauto
Autode Müügi- ja Teenindusettevõtete Eesti Liidu (AMTEL) tegevjuhi Arno Sillati sõnul on Tesla elektriautode hulgas kõige innovatiivsem.
Tesla omanikud on seotud igasugu huvitavate projektidega eri valdkondades. "Teslas nähakse elektriauto tulevikku, kuhu tööstus see lähiaastate jooksul edasi liigub," märkis Sillat. "Ta on edasiminek. Ja ta on välimuselt ka vahva kujuga."
Sillat lisas, et muidugi ei saa unustada Tesla mõnevõrra kallimat hinda, kuigi elektriautod ongi kallimad kui nende tavalistest autodest analoogid. „Vaevalt et Tesla on massiauto, kuigi Norras ja mõnes riigis on teda müüdud juba täiesti tuntava mahuga," rääkis Sillat.
Tema sõnul ei tule elektriauto tänaste tehniliste näitajate juures massikasutusse. "Tesla läbisõit on laadimisest laadimiseni umbes 300 kilomeetrit," märkis Sillat. "Kui ta Norra külmas toimib, siis toimib ka meil."
Ta lisas, et sellise tehnoloogilise tipu jõudmine Eestisse on väga hea uudis. "Tuleb seda tervitada," märkis ta.
Täna võeti maanteeameti registris arvele esimene Tesla Model S elektriauto, mille omanik on Keemilise ja Bioloogilise Füüsika Instituudi vanemteadur Mario Kadastik.
Minu Äripäeva kasutamiseks logi sisse või loo konto.