Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine.
Lufthansa pani 42 rootslast nime vahetama
Lufthansa korraldas oktoobris rootslastele suunatud turunduskampaania, kus auhinna võitmiseks tuli oma nimi muuta saksapäraseks.
Auhinnaks oli tasuta lennupilet Berliini, rõdu ja täissisustusega korter aastaks ning jalgratas. Lisaks veel saksa keele tunnid ja kaks tasuta lendu Frankfurti ja Münchenisse, kirjutas portaal trip.ee.
Selleks, et loosimises osaleda, polnud rootslastel vaja teha muud, kui muuta oma nimi Klaus-Heidiks. Lufthansa üllatuseks tegi seda tervelt 42 rootslast. Nad eeldasid, et heal juhul paar inimest on valmis sellist ebatavalist sammu astuma.
Minu Äripäeva kasutamiseks logi sisse või loo konto.