Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine.
Volkswagen elustab USA müüki 7 miljardi ja uue maasturiga
Ühendriikide autoturust suuremat osa sooviv Volkswagen plaanib järgneva viie aasta jooksul eesmärgi saavutamise nimel investeerida 7 miljardit dollarit Põhja-Ameerikasse.
Osa sellest rahast kulutab firma keskmise suurusega linnamaasturi arendamisele, mis 2016. aastal jõuab spetsiaalselt USA turule, vahendab Bloomberg. Lisaks alustab teisipäevast firma Golfide tootmist Puebla nimelises linnas Mehhikos, mis on mõeldud USA turu jaoks.
Euroopa suurim autotootja jäi enda eesmärgile kindlaks suurendada VW ja Audi ühist müüki 1 miljoni autoni Ühendriikides aastaks 2018. Tegu oleks 76% müügikasvuga mullu müüdud 565 800 autolt.
Volkswagenil on seni aga olnud raskusi leida suurt populaarsust USAs. Volkswageni brändi müük kukkus mullu 6,9%, 407 700 autoni, mida vedas Passati kahanev populaarsus. Audide müük kerkis sama ajaga 13%, 158 100 autoni.
Maailma suuruselt kolmandale autotootjale oli eelmine aasta tervikuna aga hea, sest tugeva Hiina nõudluse tõttu müüdi rekordiliselt palju autosid. Maailma suurimal autoturul Hiinas suudeti seejuures esimest korda 9 aasta jooksul lüüa General Motorsit.
Kui Volkswagen soovib saavutada enda eesmärki tõusta GMist ja Toyotast mööda maailma suurimaks autotootjaks aastaks 2018, siis suurema populaarsuse saavutamine USA turul on võtmetähtsusega.
Autor: Fredy-Edwin Esse, California