Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine.
Volvo pingutab kasvada
Volvo Cari globaalne müük kasvas jaanuaris aastases võrdluses 2,6% tänu tugevale müügile kahel koduturul - Rootsis ja Hiinas, vahendab MarketWatch.
Hiina firma Zhejiang Geely Holding Groupi omanduses olev autotootja müüs jaanuaris 30 372 autot.
Hiinas läks müügiks 5810 autot, mille järel tõusis riik Rootsi autotootja suurimaks turuks. Tegu on aastases võrdluses 21,6% müügikasvuga, osalt tänu uue S60L mudeli edule.
Kuigi Hiinas läheb hästi, siis USAs on Volvo müük jätkuvalt kukkumas, andes jaanuaris järele 22,2% ning kukkudes 3792 müüdud autoni. 2013. aastal tervikuna kukkus USA müük 10%.
Lääne-Euroopas kahanes Volvo müük 4,5%, 11 701 autoni. Firma sõnul üritatakse Euroopas turuosa võita uute toodete müügile toomisega nagu seni hea vastuvõtu osaks saanud Drive-E mootorite perekond.
Oma teisel koduturul Rootsis müüs Volvo jaanuaris 3621 autot, mida on 19,6% rohkem võrreldes 2013. aastaga. XC60 ja XC70 olid peamised kasvuvedajad.
Autor: Fredy-Edwin Esse, California
Minu Äripäeva kasutamiseks logi sisse või loo konto.