Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine.
Tarbijakaitse pani Viru Reisid musta nimekirja
Viimastel kuudel on tarbijakaitseametisse laekunud mitmete tarbijate kaebused seoses OÜst Viru Reisid ostetud pakettreisidega. Amet lisas ettevõtte veebruaris tarbijakaebuste komisjoni otsuse täitmata jätmise tõttu musta nimekirja.
Reisifirma sattus musta nimekirja juhtumi tõttu, kus kaks tarbijat ostsid reisikorraldajalt Ida-Euroopa ringreisi. Paraku ei lastud neid Ukraina piirilt edasi, kuna neil puudus viisa. Tarbijad kulutasid pakettreisile ja Ukraina piirilt tagasi sõitmisele kokku ligi 900 eurot.
Seaduse järgi peab reisikorraldaja esitama reisijale kirjalikult üldised passi- ja viisanõuded. Viru Reisid seda aga ei teinud, mistõttu nõudsid tarbijad ettevõttelt kulude hüvitamist. Komisjon otsustas tarbijate kaebuse rahuldada, kuid Viru Reisid pole kuu aja möödudes otsust täitma asunud.
Viru Reisid korraldab bussireise, mis on küll odavad, kuid tarbijate pöördumiste põhjal ebakvaliteetsed. Näiteks on ametile teada juhtumid, kus reisi ajal on buss katki läinud, mistõttu pole ettevõte suutnud reisiprogrammist kinni pidada. Samuti on olnud juhtumeid, kus bussis olevad tingimused pole lubatule vastanud.
Lisaks pole Viru Reisid tarbijate kaebustele õigeaegselt vastanud. Seda on ettevõte teinud alles pärast tarbijakaitseameti korduvat meeldetuletust. Seetõttu soovitab amet tarbijatel enne selle ettevõttega lepingu sõlmimist kaaluda mõne teise firma pakkumisi.
Minu Äripäeva kasutamiseks logi sisse või loo konto.