Artikkel
  • Kuula
    Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine.

    Tallink alustas laevade ulatuslikku värskendamist

    Tallink Grupp on alustanud Tallink Silja laevade ulatusliku renoveerimisprogrammiga. Pärast kuus nädalat kestnud värskendust toodi möödunud nädalal taas Helsingi-Stockholm liinile tagasi Silja Serenade, mida renoveeriti enam kui kümne miljoni euro eest.

    Põhjalikult uuendati kogu Serenade` spakeskust, lisaks laiendati tax-free kaubanduspindasid ja avati poetänaval uusi poode, kirjutab Helsinki Times.
    „Me uuendame järk-järgult kogu laevaparki,“ märkis Tallink Silja juht Margus Schults.
    Kui Tallink Silja kõige vanem alus 1986. aastal ehitatud Silja Festival prahiti jaanuari lõpus aastaks ajaks Kanadasse, siis renoveeritud laevaga sama ealised on veel Silja Serenade (ehitatud 1990. aastal) ja Silja Europe (1993).
    Uuendusprogrammi eesmärgiks on kasvatada reisijate arvu ning meelitada laeva noori, kes laevakruiiside asemel eelistavad umbes sama hinnatase eest lendamist Euroopasse.
    „Traditsiooniline kruiisilaevade kontseptsioon võib olla jäänud ajale jalgu,“ tunnistas Schults. „ See ei ole muutunud aastakümneid. Samas on maailm liikunud edasi – meil on odavlennufirmad, Facebook ja päeva-SPAd.“
    Schultsi sõnul peaks kruiisilaevad olema rohkem paeluvamad, eriti noorte jaoks, kes on harjunud nägema rohkem asju ning reisivad enam kui vanem generatsioon.
    Viking Line`i kommunikatsioonijuht Christa Grönlund usub, et kruiisilaevad suudavad oma ilusate saarestike, meelelahutuse ja uute toidutrendidega ka noori inimesi paeluda. Samas tunnistas ka tema, et Kesk-Euroopa paelub noori inimesi praegu rohkem kui traditsioonilised kruiisid Balti merel. „Noored inimesed mõtlevad kas nad selle asemel ei võiks minna kuhugi mujale Euroopasse.“
    Viimastel aastatel on nii Tallink kui Viking Line olnud Helsingi-Stockholmi liinil raskustes kasvu saamisega. Kui Viking Line suutis eelmisel aastal tänu uue aluse MS Viking Grace`i tõttu eelmisel aastal Soome-Rootsi vahel oma reisijate mahte säilitada, siis Tallink Grupp vedas aastaga 2,8 miljonit reisijat, mida on 8,6% vähem kui aasta eest.
    2012. aasta aruande kohaselt andis Helsinki-Stockholm liin Tallinkile 39% kogukäibest ning 15% tulemist (kasumist).
     
  • Hetkel kuum
Seotud lood

Leonardo Ortega: ilma vajaliku välistööjõuta ei tule ka oodatud majanduskasvu
Eesti IKT-sektorit ja tööstussektorit kimbutavad samad välistööjõu mured. Vajame muutusteks uusi tingimusi, kirjutab EASi Work in Estonia juht Leonardo Ortega.
Eesti IKT-sektorit ja tööstussektorit kimbutavad samad välistööjõu mured. Vajame muutusteks uusi tingimusi, kirjutab EASi Work in Estonia juht Leonardo Ortega.
ÜROs küpseb plasti globaalselt piirav lepe, naftatööstus on tagajalgadel
ÜRO koguneb otsustavale kõnelusele plastreostuse ja plasti tootmise piiramiseks, kuid naftakeemia suurfirmad võitlevad vastu.
ÜRO koguneb otsustavale kõnelusele plastreostuse ja plasti tootmise piiramiseks, kuid naftakeemia suurfirmad võitlevad vastu.
Articles republished from the Financial Times
Reaalajas börsiinfo
Myraka ettevõtlusblogi: Ford Transit gloria mundi
Äripäeva toitlustusettevõtjast kolumnist Myrakas müüs maha teda truult teeninud vanaldase Ford Transiti ning mõtiskleb selle kõrvale ausa väikeettevõtluse võimatuse üle.
Äripäeva toitlustusettevõtjast kolumnist Myrakas müüs maha teda truult teeninud vanaldase Ford Transiti ning mõtiskleb selle kõrvale ausa väikeettevõtluse võimatuse üle.
Gasellid
Kiiresti kasvavate firmade liikumist toetavad:
Gaselli KongressAJ TootedFinora BankGBC Team | Salesforce
Metallitööstus sunnib end raskel ajal vastu võtma iga töö
Ekspordile suunatud Viljandimaa metallitööstusettevõte Metest tunnetab praegu kõige raskemat aega. See tähendab, et enam ei saa valida tehtavat tööd, vaid vastu tuleb võtta kõik pakutav.Kuigi praegu valitseb majanduslikult keeruline aeg, kavatseb Metest Steel siiski kindlalt laieneda.
Ekspordile suunatud Viljandimaa metallitööstusettevõte Metest tunnetab praegu kõige raskemat aega. See tähendab, et enam ei saa valida tehtavat tööd, vaid vastu tuleb võtta kõik pakutav.Kuigi praegu valitseb majanduslikult keeruline aeg, kavatseb Metest Steel siiski kindlalt laieneda.
Merko eksjuht avas lahkumise tagamaid “Astusin nagu jooksulindilt maha”
Aasta alguses Merko juhi kohalt taandunud Andres Trink tõdes, et pärast tosin aastat pingelist ehitusfirma juhtimist saab ta tegeleda kõige sellega, millest varem unistas. Juhitooli loovutamiseks andis talle peamise tõuke abikaasa karjäärimuudatus.
Aasta alguses Merko juhi kohalt taandunud Andres Trink tõdes, et pärast tosin aastat pingelist ehitusfirma juhtimist saab ta tegeleda kõige sellega, millest varem unistas. Juhitooli loovutamiseks andis talle peamise tõuke abikaasa karjäärimuudatus.
Kas rohepööre tähendab eurokommunismi? Või on see lihtsalt üks utoopia?
Küsimusele, kas rohepööre tähendab seda, et oleme sunnitud hakkama ehitama eurokommunismi, vastab Erik Moora, et kahetsusväärselt on keskkonnateemad, mis muidu vabades ühiskondades ei ole vaidlusobjekt, ära ideologiseeritud, nii et praegu näeme, kuidas poliitilised vastased vaidlevad mitte sisu üle, vaid selle üle, miks midagi teha ei saa. Samas on ilmne, et kuna inimtegevus ületab planeedi talumisvõime piire mitmekordselt, pole samamoodi jätkamine võimalik.
Küsimusele, kas rohepööre tähendab seda, et oleme sunnitud hakkama ehitama eurokommunismi, vastab Erik Moora, et kahetsusväärselt on keskkonnateemad, mis muidu vabades ühiskondades ei ole vaidlusobjekt, ära ideologiseeritud, nii et praegu näeme, kuidas poliitilised vastased vaidlevad mitte sisu üle, vaid selle üle, miks midagi teha ei saa. Samas on ilmne, et kuna inimtegevus ületab planeedi talumisvõime piire mitmekordselt, pole samamoodi jätkamine võimalik.
Elektrifirma kogemus särtsuautodega: kõikide kulude ennustamisega pole pihta läinud
Eesti Energia autoparki on kuulunud enam kui kümme aastat elektriautod ning ettevõte peab vaatamata muutunud kuludele särtsuautosid mõistlikeks.
Eesti Energia autoparki on kuulunud enam kui kümme aastat elektriautod ning ettevõte peab vaatamata muutunud kuludele särtsuautosid mõistlikeks.
Tartu ülikooli teadlased kaasasid pool miljonit vähiravi arendamiseks
Tartu ülikooli teadlaste asutatud vähiravi tehnoloogiafirma Vectiopep sai erainvestoritelt ning ülikoolilt 450 000 eurot.
Tartu ülikooli teadlaste asutatud vähiravi tehnoloogiafirma Vectiopep sai erainvestoritelt ning ülikoolilt 450 000 eurot.
Financial Times analüüsib: kuidas Balti riigid Venemaa pärast köiel käivad
Baltimaades kasvab hirm, et Putin võib tahta NATOt provokatsioonide või koguni otsese rünnakuga proovile panna.
Baltimaades kasvab hirm, et Putin võib tahta NATOt provokatsioonide või koguni otsese rünnakuga proovile panna.