Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine.
Pradat rõhusid uued poed
Swiss & Global varahalduse Julius Baer Luxury Brandsi fondijuht Scilla Huang Sun vastas Äripäeva Prada tulemuste kommentaaripalvele, et Prada EBIT valmistas pettumuse seoses suurte kapitalikulutustega, eriti uute poodide avamise tõttu.
"2014. aasta prognoos oli ettevaatlik, kuid 2015. aasta oma positiivsem," ütles ta. "Prada müük ületab luksusmaailma konkurentide oma."
Üldiselt on luksussektori aktsiad teinud viimastel nädalatel läbi korrektsiooni arenevate turgude murede tõttu, jätkas ta. Neljanda kvartali tulemused olid meelestatusest paremad ja pigem oli luksussektoris rohkem positiivseid kui negatiivseid üllatusi, kirjutas ta.
"Kuigi luksuskaupade kasv aeglustub, eeldame me, et 2014. aastal kasvab luksuskaupade müük 7-9%," jätkas ta. "Euroopa luksuskaupade tarbijad võivad üllatada positiivselt. Hiina nõudlus on hoogne ning mandri-Hiina aeglasemat kasvu tasakaalustab tugev turistide ostlemine."
Mullu kasvasid hiinlaste välismaal luksuskaupade ostud 28%.
"Minevikus Hiina ja arenevate maade mured pakkunud häid luksuskaupaade tootjate aktsiate ostuvõimalusi," jätkas ta. "Meile meeldivad luksustööstuses ehtetootjad Richemont (Cartier, Ven Cleef) ja Tiffany. Ka turuosa kasvatajad Michael Kors ja Lindt. Ennast ise abistavad marginaalide kasvatajad nagu Ferragamo ja Hugo Boss on soosingus. Ka hiinlastele taskukohase luksuse tootjad nagu Swatch (Longines, Tissot), Nike ja kosmeetikamaailmas Estee Lauder ja L’Oreal meeldivad meile."
Minu Äripäeva kasutamiseks logi sisse või loo konto.