Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine.
Mars plaanib osta enamuse P&G lemmikloomatoidu tööstusest
Kommitootja Mars sõnas, et nad plaanivad osta Procter & Gamble lemmikloomatoidu brändi IAMS, Eukanuba ja Natura USAs ja Ladina-Ameerikas 2,9 miljardi dollari eest.
Mars ostab Põhja-Ameerikas, Ladina-Ameerikas ja teistes regioonides, v.a. Euroopas, kolme brändi õigused, teatas ettevõte oma tänases pressiteates.
Regioonid, mis lepinguga kaetakse, hõlmavad ligi 80% P&G lemmikloomatarvete globaalsest müügist.
Marsil, mille lemmikloomatarvete äri alla kuuluvad sellised brändid nagu Pedigree, Whiska, Banfiled ja Royal Canin, on võimalik omandada brändid ka mitmetes teistes riikides.
P&G sõnul töötavad nad erinevate plaanide kallal müümaks oma lemmikloomatarbeid ka Euroopa Liidu riikides.
Ettevõtte sõnul ei mõjuta tehing nende põhitulude kasvu aktsia kohta 2014. aastal ning tehingul ei ole materiaalset mõju ka 2015. aasta tulemustele.
Marsi, mida kontrollib Marsi perekond, aastane müügikäive 2013. aastal oli enam kui 33 miljardit dollarit ning Forbesi USA suurimate erafirmade edetabelis sai ettevõte 5. koha. P&G müük oli 2013. aastal 84,16 miljardit dollarit.