Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine.
Nestle sisenes nahahoolduse ärisse
Šveitsi toiduainetetootja Nestle ostis Valeant Pharmaceutical Internationalilt 1,4 miljardi dollarilise tehinguga näohoolduse ja kortsueemaldamise toodete õigused ning liitus tehinguga kiiresti kasvava nahahoolduse turuga.
Tänane tehing annab Nestle Põhja-Ameerika harule õigused toota lepingus sätestatud tooteid ning suurendab brändi kontrolli, vältimaks KitKatile sarnast situatsiooni, kus näiteks firma rivaal Hershey omab šokolaadi tootmisõigusi USAs.
Viidates Global Data Facial Aesthetics andmetele, märkisid Vontobeli analüütikud, et USA Botoxi ja teiste kortse siluvate toodete turg kasvab eelduste kohaselt 2013. aasta 2,5 miljardilt dollarit 4,7 miljardile dollarile 2018. aastal.
„Need näitajad räägivad iseenda eest ning selgitavad, kui strateegilise otsuse Nestle tegi,“ märkisid analüütikud.
Nestle aktsiad kasvasid 0,2% võrra 69,7 Šveitsi frangile.
Nestle sõnul annab tehing Kanada Valeantiga õiguse müüa juba toodetavaid Restylane, Perlane ja Emerveli kosmeetilisi näohooldustooteid, samuti kosmeetilist ravitoodet Dysport, mida omab Ipsen.
„Selle tehinguga oleme me endale saanud strateegilised vahendid laiendamaks Neste tegevust meditsiiniliste nahahooldustoodete tootmisel ning pakkudes sellega klientidele elu rikastavaid teadlaste poolt väljatöötatud tooteid,“ sõnas Nestle juhatuse esimees Peter Brabeck-Letmathe.