Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine.
Kohvikukett Starbucks loob uusi tehnoloogiatrende
Inimesed on Starbucksis käinud piltlikult öeldes akusid laadimas. Nüüd aga on neil võimalik seda reaalselt teha.
Starbucks ja Duracell avalikustasid täna oma kokkuleppe, mille kohaselt hakatakse Starbucksi ja Teavana klientidele pakkuma mobiiltelefonide juhtmeta laadimise võimalust.
Innovaatilist võimalust hakatakse esialgu pakkuma San Fransiscos, kus kliendid võivad oma telefonid asetada märgistatud aladele oma laual ning ajal, mil nad söövad, joovad või juttu räägivad, toimub nende telefonide akude laadimine. Ei mingeid pistikuid, kaableid, kulusid.
Järgmise kolme aasta jooksul paigaldatakse Starbucksi enam kui 75000 kohvikusse USAs rohkem kui 100 000 juhtmeta laualaadijat.
„Starbucks usub, et see on järjekordne samm olemaks konkurentidest ees,“ märkis Starbucksi digitaaltehnoloogia juht Adam Brotman.
Starbucksi jaoks on oluline käia ajaga kaasas ning olla oma tehnoloogiahuviliste, tihti nooremapoolsete klientide jaoks atraktiivne. Aku tühjenemine on telefoniomanike üks suurimaid frustratsiooni-ja stressiallikaid. Seega Starbucks mitte ainult ei eemalda oma klientide stressiallikat vaid annab neile ka laheda põhjuse kohvikuketti tulla ning osta veel üks tass 4 dollarit maksvat disainerkohvi.
Starbucks, millest on lisaks kohvimüüjale saamas trende seav tehnoloogiaettevõte, on teadlik, et telefonid on juhtmeta laadimise osas revolutsiooni tegemas. Kohvihiiglane võib aidata kaasa selle muudatuse populariseerimisele, samuti nagu aidati kaasa wifi populaarseks muutmisele, olles üks esimesi kette USAs, mis 2001. aastal oma keti kohvikutesse wifi võrgud ehitas.
Starbucksi poed aktsepteerivad ka mobiilimakseid ning sellel aastal hakatakse testima pilootprogrammi, mis laseb klientidel oma kohvi mobiilirakenduse abil ette tellida.
„Iga ettevõte, ükskõik, kas see on kohvik või reklaamiagentuur, on ka osa tehnlooogiaärist,“ märkis John McNeil Studio digitaalturunduse loomedirektor Gerald Lewis, lisades juurde, et Starbucks, kui tulevikku vaatav bränd, on selle omaks võtnud.