Veofirmad leiavad, et ka Eestis peaks kehtestama teemaksu, kuna see annab lootust meie teede olukorra paranemisele. Samuti on pea kõik ümberkaudsed riigid juba teemaksu kehtestanud.
Herentese logistik Marko Voolaid ütles, et Eestis oleks teemaks igati teretulnud. „Kui vaadata näiteks Tallinn-Pärnu maateed nädalavahetusel, siis võib öelda küll, et ainult kümnest autost kaks on Eesti omad,“ ütles ta ja avaldas lootust, et ehk aitab teemaks Eesti teed paremasse olukorda saada.
Temaga nõustus Raam Transport OÜ omanik Meelis Raam, kes nentis, et kuna peaaegu kõik ümberkaudsed riigid, välja arvatud Soome, kehtestanud teemaksu, paneb see Eesti veofirmad kummalisse olukorda. Nimelt maksustatakse praegu ainult Eesti vedajaid ning seda raskeveokimaksuga. Teemaks aitaks loodetavasti paremasse korda saada ka meie teede olukorra. „Põhiline on muidugi, et see raha õigesse kohta läheks,“ lisas ta.
Viimati kehtestas teemaksu raskeveokitele Läti, mis läks teemaksule üle 1. juulist. Veokitele ja autorongidele täismassiga 3501 kg kuni 12 000 kg maksab üks päev Läti teedel sõitmist 8 eurot, veokitele ja autorongidele täismassiga üle 12 001 kg aga olenevalt EURO emissioonist ja telgede arvust 9 või 11 eurot.
Seotud lood
Sujuv makseprotsess on ülimalt tähtis osa e-poe ostukogemusest. Kogu vaev ja pingutus kliendile meeldiva ostukogemuse pakkumisest võib minna luhta, kui toote eest tasudes tabab klienti mõni ebameeldiv üllatus või takistus. Selleks võib olla nii soovitud makseviisi puudumine, tehnilised takistused toimingu lõpuleviimiseks kui ka ebamugav makse kinnitamise protsess.
Viimased uudised
Droonimüüja: Eesti on teistest maha jäänud
Hetkel kuum
Tagasi Äripäeva esilehele