Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine.
Primarkilt tubli müügitulemus
Kolmanda kvartali tulemused avaldanud Associated British Foods (ABF) tõstis tänu Primarki rõivaketi tugevale esitusele majandusaasta kasumiprognoosi.
Ettevõtte teatel peegeldab optimistlikum kasumiprognoos Primarki edusamme, mil ka toidupoed kaaluvad üles madalad suhkruhinnad ja naela tugevnemise negatiivsed mõjud.
Primarki käive kasvas kolmandas kvartalis tänu soojale ilmale ja uute poodide avamisele 19%. Suhkruüksuste käive langes 26%, ajendatuna oluliselt madalamatest suhkru hindadest, vähenenud müügimahust Euroopas ja suhkrutootmise langemisest Põhja-Hiinas.
Kogu kontserni käive langes 3%, ent kui välja jätta valuutakursside muutused, kasvas käive 3%.
J&E Davy Holdingsi analüütik Jack Gorman ütles Bloombergile, et negatiivsed mõjud tõestavad Primarki tugevust. „Järgmise kahe aasta jooksul kasv kiireneb, suhkur loodetavasti stabiliseerub ja Primark jätkab kasvamist,“ ütles ta.
ABFi aktsiad on täna Londoni börsil langenud 2,17% ja tänavu on need tõusnud 20,58%.
Minu Äripäeva kasutamiseks logi sisse või loo konto.