Artikkel
  • Kuula
    Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine.

    Kiil: Pole siin midagi imelikku

    Tallinna Sadama juhatuse liige Allan Kiil valiti reedel Läänemere Sadamate Organisatsiooni juhatuse aseesimeheks, kuigi Tallinna Sadama juhatus võidakse välja vahetada juba homme. „Selles pole midagi imelikku,“ ütles selle peale Allan Kiil.

    Äripäev kirjutas reedel, et Tallinna Sadam tegi kummalise otsuse: kõigest paar päeva enne võimalikke muudatusi juhatuses valiti Läänemere Sadamate Organisatsiooni juhatuse aseesimeheks üks Tallinna Sadama juhatuse liige Allan Kiil. Tallinna Sadama juhatusse korraldati konkurss, kuhu kandideeris 17 inimest. Nõukogu esimees Remo Holsmer kinnitas, et võimalikud muudatused juhatuses otsustatakse homme.
    Kuigi nii Holsmeri kui ka Kiili enda sõnul on Tallinna Sadama ja Läänemere Sadamate Organisatsiooni juhatus kaks eri asja, koosneb viimase juhatus omakorda liikmete juhatusse kuuluvatest isikutest.
    Allan Kiil märkis, et tegu pole sugugi veidra otsusega, sest aeg ajalt tuleb ikka ootamatuid muudatusi juhatustes ette. „Ma olen selles organisatsioonis üle kümne aasta olnud ja mulle tehti juba umbes pool aastat tagasi ettepanek astuda aseesimehe kohale,“ ütles ta. Eelmine Läänemere Sadamate Organisatsiooni aseesimees lahkus ametist, mille peale esitas organisatsiooni esimees Julian Skelnik uueks aseesimeheks Kiili. "Pole siin midagi imelikku, järsku või justkui sellised asjad ei teki," ütles Kiil.
    „Loomulikult kui peaks juhtuma, et ma Tallinna Sadamas enam ei jätka, siis novembris lepingu lõppedes kutsutakse minu kohale järgmine inimene,“ ütles Kiil, lisades, et tema vaid mõni päev varem aseesimeheks valimine ei tähenda, et Tallinna Sadama nõukogu oleks juba juhatuse jätkamises varem kokku leppinud.
    Varem on praegu ametis olevate Ain Kaljuranna ja Allan Kiili väljavahetamine sadama juhtkonnast ebaõnnestunud. Nii püüdis majandusminister Juhan Parts seda 2011. aastal teha, kuid see takerdus IRLi ja Reformierakonna võimumängudesse.
    Välja kuulutati ka avalik konkurss, kuhu laekus 13 avaldust, kuid toonase sadama nõukogu esimehe ja praeguse liikme Neinar Seli juhtimisel jäid minister Partsi kiuste ametisse nii Kaljurand kui ka Kiil. Praegu juhib sadama nõukogu Seli erakonnakaaslane Remo Holsmer.
    Äripäev kirjutas oktoobris 2011, et Tallinna Sadama juhatuse liikmete konkurss kütab valitsusliidus kirgi. Isamaa ja Res Publica Liit (IRL) eesotsas majandusminister Juhan Partsiga soovis toona sadama juhtkonnas muutusi, Reformierakond eesotsas Tallinna Sadama nõukogu esimehe Neinar Seliga toetas aga senise juhatuse jätkamist.
  • Hetkel kuum
Seotud lood

Myraka ettevõtlusblogi: Ford Transit gloria mundi
Äripäeva toitlustusettevõtjast kolumnist Myrakas müüs maha teda truult teeninud vanaldase Ford Transiti ning mõtiskleb selle kõrvale ausa väikeettevõtluse võimatuse üle.
Äripäeva toitlustusettevõtjast kolumnist Myrakas müüs maha teda truult teeninud vanaldase Ford Transiti ning mõtiskleb selle kõrvale ausa väikeettevõtluse võimatuse üle.
Kui Mars kutsub: Musk soovib 55,8 miljardit Tesla varadest
Tesla autod kutsutakse jälle tagasi uue ohtliku defekti tõttu. Elon on aga hõivatud mujal rindel ning tegeleb oma mitmekümnemiljardilise kompensatsioonipaketi väljanõudmisega.
Tesla autod kutsutakse jälle tagasi uue ohtliku defekti tõttu. Elon on aga hõivatud mujal rindel ning tegeleb oma mitmekümnemiljardilise kompensatsioonipaketi väljanõudmisega.
Articles republished from the Financial Times
Reaalajas börsiinfo
Myraka ettevõtlusblogi: Ford Transit gloria mundi
Äripäeva toitlustusettevõtjast kolumnist Myrakas müüs maha teda truult teeninud vanaldase Ford Transiti ning mõtiskleb selle kõrvale ausa väikeettevõtluse võimatuse üle.
Äripäeva toitlustusettevõtjast kolumnist Myrakas müüs maha teda truult teeninud vanaldase Ford Transiti ning mõtiskleb selle kõrvale ausa väikeettevõtluse võimatuse üle.
Gasellid
Kiiresti kasvavate firmade liikumist toetavad:
Gaselli KongressAJ TootedFinora BankGBC Team | Salesforce
Metallitööstus sunnib end raskel ajal vastu võtma iga töö
Ekspordile suunatud Viljandimaa metallitööstusettevõte Metest tunnetab praegu kõige raskemat aega. See tähendab, et enam ei saa valida tehtavat tööd, vaid vastu tuleb võtta kõik pakutav.Kuigi praegu valitseb majanduslikult keeruline aeg, kavatseb Metest Steel siiski kindlalt laieneda.
Ekspordile suunatud Viljandimaa metallitööstusettevõte Metest tunnetab praegu kõige raskemat aega. See tähendab, et enam ei saa valida tehtavat tööd, vaid vastu tuleb võtta kõik pakutav.Kuigi praegu valitseb majanduslikult keeruline aeg, kavatseb Metest Steel siiski kindlalt laieneda.
Amazoni rüpes edu nautiv Eesti ettevõtja: Jeff Bezose juhtimisprintsiibid sobivad meile hästi
Mari Jolleri esimene firma läks põhja, teise müüs ta maha ning kolmas müüdi ligi kaks aastat tagasi hiiglaslikule Amazonile. Selle kaisus on ettevõte Jolleri teatel uue tuule tiibadesse saanud.
Mari Jolleri esimene firma läks põhja, teise müüs ta maha ning kolmas müüdi ligi kaks aastat tagasi hiiglaslikule Amazonile. Selle kaisus on ettevõte Jolleri teatel uue tuule tiibadesse saanud.
Kas rohepööre tähendab eurokommunismi? Või on see lihtsalt üks utoopia?
Küsimusele, kas rohepööre tähendab seda, et oleme sunnitud hakkama ehitama eurokommunismi, vastab Erik Moora, et kahetsusväärselt on keskkonnateemad, mis muidu vabades ühiskondades ei ole vaidlusobjekt, ära ideologiseeritud, nii et praegu näeme, kuidas poliitilised vastased vaidlevad mitte sisu üle, vaid selle üle, miks midagi teha ei saa. Samas on ilmne, et kuna inimtegevus ületab planeedi talumisvõime piire mitmekordselt, pole samamoodi jätkamine võimalik.
Küsimusele, kas rohepööre tähendab seda, et oleme sunnitud hakkama ehitama eurokommunismi, vastab Erik Moora, et kahetsusväärselt on keskkonnateemad, mis muidu vabades ühiskondades ei ole vaidlusobjekt, ära ideologiseeritud, nii et praegu näeme, kuidas poliitilised vastased vaidlevad mitte sisu üle, vaid selle üle, miks midagi teha ei saa. Samas on ilmne, et kuna inimtegevus ületab planeedi talumisvõime piire mitmekordselt, pole samamoodi jätkamine võimalik.
Elektrifirma kogemus särtsuautodega: kõikide kulude ennustamisega pole pihta läinud
Eesti Energia autoparki on kuulunud enam kui kümme aastat elektriautod ning ettevõte peab vaatamata muutunud kuludele särtsuautosid mõistlikeks.
Eesti Energia autoparki on kuulunud enam kui kümme aastat elektriautod ning ettevõte peab vaatamata muutunud kuludele särtsuautosid mõistlikeks.
Eesti sai Euroopa rahakotist 122 miljonit eurot
Euroopa Komisjon tegi reedel taaste- ja vastupidavusrahastust (RRF) Eestile järjekorras teise väljamakse mahus 122,3 miljonit eurot, kuna Eesti on täitnud kõik taastekava kolmanda osamakse eeltingimuseks seatud eesmärgid.
Euroopa Komisjon tegi reedel taaste- ja vastupidavusrahastust (RRF) Eestile järjekorras teise väljamakse mahus 122,3 miljonit eurot, kuna Eesti on täitnud kõik taastekava kolmanda osamakse eeltingimuseks seatud eesmärgid.
Usaldamatus valitsuse majanduspoliitika suhtes on järsult kasvanud
Üheks suuremaks ettevõtteid mõjutavaks probleemiks on tõusnud vähene usaldus valitsuse majanduspoliitika suhtes, selgus täna esitletud majanduse konjunktuuri kvartaalsest ülevaatest.
Üheks suuremaks ettevõtteid mõjutavaks probleemiks on tõusnud vähene usaldus valitsuse majanduspoliitika suhtes, selgus täna esitletud majanduse konjunktuuri kvartaalsest ülevaatest.