Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine.
Äripäev pani turundajad uut moodi edetabelisse
Äripäeva turundusäri sektoreid pingeritta panev erileht ilmus 16. septembril.
Homme ilmuvad Äripäeva turunduse valdkonna edetabelid näitavad, millised ettevõtted on sektori suuremad, kasumlikumad ning edukamad.
Sel aastal koostas Äripäev Turunduse TOPi mõnevõrra teisiti, jagades turunduse valdkonna ettevõtted kaheks: sõnumit loovateks turundusfimadeks ja sõnumit avaldavateks meediafirmadeks. Ettevõtted reastati pingeritta äri edukuse järgi Äripäeva edetabelite metoodikat kasutades - see arvestab lisaks käibe ja kasumi absoluutnumbritele ka käibe ja kasumi kasvu (võrreldes eelmise aastaga) ning käiberentaablust.Lisaks kahele põhinimekirjale loodi ka rida erinevaid valdkonnaspetsiifilisi reastusi mahunäitaja ehk käibe järgi. Need annavad ülevaate, millised on konkreetse turundusvaldkonna suuremad tegutsevad firmad.Äripäeva turundusäri pingeread ilmuvad 16. septembril Äripäeva eriväljaandes Turunduse TOP, mis jõuab paberväljaandena tellijateni tasuta. Äripäeva tellijad saavad aga edetabelitega tutvuda juba täna aadressil www.aripaev.ee/topid.
Minu Äripäeva kasutamiseks logi sisse või loo konto.