• Jaga lugu:

    Coca-Cola ja Pepsi paiskavad müüki rohelise karastusjoogi

    Coca-ColaFoto: Bloomberg

    Suurimad karastusjookide tootjad maailmas suunavad oma tähelepanu madalama kalorsusega jookide poole, millel on ühine koostisosa: stevia. See on taim, mida kasutatakse joogi magusaks muutmisel, vahendab Fox Business.Mõlema ettevõtte, nii Coca-Cola kui ka Pepsi Co, uus toode on ka rohelises purgis, viidates sellega stevia taimele.Pepsi tuleb oma stevia joogiga „Pepsi True“ välja oktoobri keskel. Jooki saab samas osta vaid veebipoe Amazon kaudu. Coca Cola on oma stevia jooki „Coca-Cola life“ aga juba Argentinas, Tšiilis, Suurbritannias ja Mehhikos müünud. Toode tegi USAs debüüdi augustis, kuid ainult mõnedes osariikides. Novembrist peaks jook olema müügil terves USAs.Pepsi True on rohelises purgis ning müüdakse 12 kaupa pakendis. Coca-Cola uut karastusjooki müüakse samuti purkides ning ka 8 untsistes (249 ml) klaaspudelites.Pepsi väitel on joogis 30 protsenti vähem suhkrut ning ei sisalda glükoosi-fruktoori siirupit ning tehislikke magusaineid.Madala kalorsusega toode iseloomustab terve karastusjookide tööstuse püüdlusi tervislikema jookide poole. Eelmisel kuul teatasid Coca-Cola, PepsiCo, Dr.Pepper Snapple Group ja Ameerika Karastusjookide Liit, et jookides vähendatakse 2025. aastaks kalorsust 20 protsendi võrra.Tootjad ei tee selliseid samme aga vabatahtlikult. Inimesed on suhkru mõjust teadlikumaks saanud ning tarbijate eelistused on suunatud tervislikema jookide poole. See sunnib ka karastusjookide tööstust oma arengusuundi muutma.
    Jaga lugu:
  • Hetkel kuum

Tarmo Toiger: millenniumilapsed ei vihka autosid, nad vihkavad diilereid
Uute ja kasutatud autode defitsiit on jõudnud ebanormaalsele tasemele ning sektori müügikasv jätkub; järjest enam suunab automüüki trend, mida veab Y-generatsioon, kirjutab KPMG juhtimiskonsultatsioonide valdkonna juht Tarmo Toiger Äripäeva Infopanga mootorsõidukite müügi aastaraportile antud kommentaaris.
Uute ja kasutatud autode defitsiit on jõudnud ebanormaalsele tasemele ning sektori müügikasv jätkub; järjest enam suunab automüüki trend, mida veab Y-generatsioon, kirjutab KPMG juhtimiskonsultatsioonide valdkonna juht Tarmo Toiger Äripäeva Infopanga mootorsõidukite müügi aastaraportile antud kommentaaris.
USA aktsiaturud lõpetasid börsinädala langusega
Kõik tähtsamad USA börsiindeksid langesid täna, lõpetades suurte tehnoloogiafirmade kvartalitulemuste ja kahe tosina IPO-ga nädala kokkuvõttes miinuses.
Kõik tähtsamad USA börsiindeksid langesid täna, lõpetades suurte tehnoloogiafirmade kvartalitulemuste ja kahe tosina IPO-ga nädala kokkuvõttes miinuses.
Hasartmängumaks tahetakse kindlatest saajatest lahti siduda
Rahandusministeerium saatis kooskõlastusele seadusemuudatused, millega muudetakse riigieelarvesse laekunud hasartmängumaksu tulu kasutamist – edaspidi ei lähe sellest kindel protsent ministeeriumidele valdkondade rahastamiseks, vaid tulu laekub riigi üldistesse tuludesse.
Rahandusministeerium saatis kooskõlastusele seadusemuudatused, millega muudetakse riigieelarvesse laekunud hasartmängumaksu tulu kasutamist – edaspidi ei lähe sellest kindel protsent ministeeriumidele valdkondade rahastamiseks, vaid tulu laekub riigi üldistesse tuludesse.
Raadiohommikus: Irina Embrich võitudest, Otto Pukk 637% tõusust ning Roman Zaštšerinski koroonapassist
Äripäeva hommikuprogramm kõneleb reedel suurtest võitjatest, aga ka koroonakriisist ja koroonapassist.
Äripäeva hommikuprogramm kõneleb reedel suurtest võitjatest, aga ka koroonakriisist ja koroonapassist.