Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine.
Buffett plaanib litsenseerida Berkshire Hathaway brändi
Warren BuffettFoto: Bloomberg
Warren Buffett plaanib litsenseerida Berkshire Hathaway nime ning anda seda kasutada Euroopa ja Aasia kinnisvaraagentuuridele. Plaan on järgmine aste miljardäri ettevõtmises, mille eesmärgiks on kasutada tema laialdaselt tunnustatud inveseerimisettevõtte nime kui tarbijabrändi.
Berkshire on aastakümneid ostnud kokku kõige väärtuslikemate brändide aktsiaid üle maailma; sellel aastal on ettevõte aga omaenda nime kasutust dramaatiliselt laiendanud – brändi kasutavad kommunaalettevõtted, USA kinnisvarabürood ning autovahendusfirma.
Turunduskonsultandid ja ettevõtte töötajad usuvad, et Berkshire Hathaway bränd, mis põhineb Buffetti finantsalasel taiplikkusel ja pikaealisusel, on väga suure väärtusega.
“Täpselt nagu Virgin peegeldab Richard Bransoni mässumeelsust ja Apple Steve Jobsi geniaalsust, märgib Berkshire Hathaway usaldusväärsust, stabiilsust ja terviklikkust,” märkis Millward Brown Vermeeri juht Oscar Yuan.
“Berkshire Hathaway HomeServices brändi nime kasutavate kinnisvarabüroode arv kasvab järgmiseks kevadeks umbes 1400ni,” kinnitab HSF Affiliates juhataja Earl Lee.
Seejärel plaanib ettevõte luua partnerlussuhted suurte tegijatega USA osades, kus ei olda veel nii tugevad ning liikuda edasi rahvusvahelisele tasandile ja kinnitada kanda Euroopas ja Aasias.
Selle aasta esimesel poolaastal kasvas Berkshire kinnisvara divisioni kasum 26% 1,2 miljardile dollarile.
2011. aastal kirjutas ta kirjas aktsionäridele järgmist: “Osta kaupu ja müü brände – see on juba pikka aega olnud eduka äri alus.”