Artikkel
  • Kuula
    Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine.

    "Riigikogus on palju suuremad kuriteod teoksil"

    Jaak Madison Foto: Elmo Riig, Sakala/Scanpix

    EKRE noorpoliitiku ja värske riigikogu liikme Jaak Madisoni sõnul on tema süstemaatiliselt meedia hambus, samal ajal kui riigikogus on teoksil proportsionaalselt palju suuremad kuriteod.

    "Mis puudutab VEB fondi ja Autorollosid ja nii edasi," viitas Madison neile suurematele kuritegutele.
    Madison selgitas Äripäevale, miks on osta.ee keskkonnas tema nimel tehtud postitusi, kus pakutakse abi probleemse autoga tehnoülevaatuselt läbi nihverdamisega. Järgneb 1. aprilli õhtul toimunud telefoniintervjuu Madisoniga.

    Jaak Madison on 23aastane riigikogu liige, EKRE noorteühenduse Sinine Äratus juht.

    Madison on hiljuti sattunud mitmesse skandaali. Eesti Päevaleht avalikustas, et Madison omastas mullu sügisel Tallinki laevas töötades mobiiltelefoni ja müüs selle internetiportaalis maha. Enne seda oli Madison skandaalis oma väljaütlemiste tõttu natsismi teemal.

    Äripäev avalikustas, et Madisoni osta.ee kontolt pakuti mullu autot müües abi probleemse auto tehnoülevaatuselt läbisaamiseks, seejuures viidati tutvustele.

    Olete eelmise aasta oktoobris müünud osta.ee-s Opel Vectrat ja …
    Ma pole kunagi omanud Opel Vectrat, mul on Saab. Aga mu lähisugulasel oli küll Opel Vectra jah, tumepunane, kui Te seda mõtlete.
    Jah, just. Seal kuulutuse juures kommentaarides on Teie kontolt pakutud abi Tehnoülevaatuselt läbisaamisega, kuigi autol on probleeme CO2-näiduga.
    Ah soo. Mina seda autot kunagi laenasin lähisugulaselt, mina pole temaga kunagi ülevaatusel käinud. Ma pole kunagi omanud ühtegi autot, millel oleks CO2-ga probleeme või ei saaks nagu läbi. Selles suhtes, seda ma küll ei oska kommenteerida. Mina teadsin, et ta oli sellega enne kontrollis käinud, mingi näit oli natukene üle olnud, aga auto läks teadlikult müüki ja inimesed ostsid ta teades, et see probleem on. Rohkem ma ei tea midagi.
    Aga Teie siis aitasite seda autot müüa?
    See käis jah läbi minu konto, kuna mul oli osta.ee-s konto olemas, siis loomulikult, eks ole, lähituttav pani minu konto kaudu müüki. Aga mina sellest lähemalt ei tea midagi.
    Kes need kommentaarid kirjutas sinna kuulutuse juurde Teie nime alt?
    Samamoodi mu lähituttav, tema sellega tegeles.
    Te andsite oma paroolid siis kellegi Teise kasutusse?
    No kui ta mu lähituttav on, siis loomulikult, ta on lähedane, mitte ebausaldusväärne. Aga selle CO2-ga ma ise küll kahjuks või õnneks ei tea, kus saaks nagu niisama läbi. Pole ka huvi olnud. Minu autol probleeme pole olnud, aga kui oleks, siis ma arvan, et ma läheks remonti, et auto korda teha.
    Selles mõttes on Teil nüüd ebameeldiv olukord, et Te olete lasknud oma lähisugulasel enda nime alt asju ajada ja nüüd …
    Ebameeldiv olukord on selline, et kuna tegelikult võetakse ette mingisugune teema … Mina olen oma patukahetsuse mingisuguse telefonijamaga ära klaarinud, aga see on süstemaatiline, kuigi samal ajal on proportsionaalselt palju suuremad kuriteod praegu riigikogus teoksil, mis puudutab VEB fondi ja Autorollosid ja nii edasi. Ma ei näe küll nüüd mingit probleemi, kui oktoobrikuus mu enda lähedane postitas oma Vectra müügiks osta.ee keskkonda (naerab).
    Ei-ei, see ei olegi probleem. Probleem on selles, et Teie nime alt pakuti abi ebaseadusliku tehnoülevaatuselt läbiaitamisega ja korduvalt erinevatele kasutajatele.
    Ma tõesti ei tea, mida selle all on mõeldud tema poolt. Sama hästi võiks ju mõelda, et taheti aidata sellega, et viia auto remonti. Et kui ostja pole sellega rahul, et ta peab ostma auto, mis ei lähe niisama läbi, siis müüja kannab mingisugused kulud, et teha see auto tehniliselt niivõrd korda, et ta läheks nagu ausalt läbi. Seda ma tõesti ei oska kommenteerida.
    Ei, siin on ikka viidatud millelegi muule, tutvustele ja …
    Noh, siis on juba ajakirjanikele see küsimus, et leida see koht, kus saab niimoodi teha. Paraku mina seda ei tea ja ma arvan, et ei ole mõtet hakata minu nime määrima, et ma ei tea, ma aitaks kuskil ebaseaduslikult ülevaatusele minna. Mul on paremat teha. See ei ole minu ampluaa kahjuks. Või pigem õnneks.
    Aga kes see lähisugulane siis oli?
    Loomulikult ma ei anna oma lähisugulast ka veel selles laimukampaanias söödaks. Ma olen niikuinii juba pooleldi ära õgitud ja ma ei tee seda oma lähedastega. Mina kaitsen neid nagu vähegi saan. Aga loomulikult ma küsin ise aru selle kohta ja selgitame selle isekeskis välja.
    Nii et Teie ei postitanud selle Vectra kuulutuse juurde mitte ühtegi lauset?
    Ei, mina ei ole sellega üldse tegelenud. Mina olen kunagi kolm korda selle autoga sõitnud, kui mu enda auto oli remondis, aga seegi oli eelmisel suvel või kevadel.
    Küsisin, kas Teie ei kirjutanud mitte ühtegi kommentaari.
    Ei, mina ei kirjutanud. Nii et ma arvan, et Teil tuleb tegeleda hoopis mingisuguste muude kuritööde lahendamisega.  
  • Hetkel kuum
Seotud lood

Myraka ettevõtlusblogi: Ford Transit gloria mundi
Äripäeva toitlustusettevõtjast kolumnist Myrakas müüs maha teda truult teeninud vanaldase Ford Transiti ning mõtiskleb selle kõrvale ausa väikeettevõtluse võimatuse üle.
Äripäeva toitlustusettevõtjast kolumnist Myrakas müüs maha teda truult teeninud vanaldase Ford Transiti ning mõtiskleb selle kõrvale ausa väikeettevõtluse võimatuse üle.
Netflix sai miljoneid kliente juurde, kuid aktsia langes ikka
Voogedastusplatvorm Netflix üllatas Wall Streeti esimeses kvartalis miljonite uute klientidega, kuid aktsia taandus järelturul sellegipoolest.
Voogedastusplatvorm Netflix üllatas Wall Streeti esimeses kvartalis miljonite uute klientidega, kuid aktsia taandus järelturul sellegipoolest.
Articles republished from the Financial Times
Reaalajas börsiinfo
Myraka ettevõtlusblogi: Ford Transit gloria mundi
Äripäeva toitlustusettevõtjast kolumnist Myrakas müüs maha teda truult teeninud vanaldase Ford Transiti ning mõtiskleb selle kõrvale ausa väikeettevõtluse võimatuse üle.
Äripäeva toitlustusettevõtjast kolumnist Myrakas müüs maha teda truult teeninud vanaldase Ford Transiti ning mõtiskleb selle kõrvale ausa väikeettevõtluse võimatuse üle.
Gasellid
Kiiresti kasvavate firmade liikumist toetavad:
Gaselli KongressAJ TootedFinora BankGBC Team | Salesforce
Metallitööstus sunnib end raskel ajal vastu võtma iga töö
Ekspordile suunatud Viljandimaa metallitööstusettevõte Metest tunnetab praegu kõige raskemat aega. See tähendab, et enam ei saa valida tehtavat tööd, vaid vastu tuleb võtta kõik pakutav.Kuigi praegu valitseb majanduslikult keeruline aeg, kavatseb Metest Steel siiski kindlalt laieneda.
Ekspordile suunatud Viljandimaa metallitööstusettevõte Metest tunnetab praegu kõige raskemat aega. See tähendab, et enam ei saa valida tehtavat tööd, vaid vastu tuleb võtta kõik pakutav.Kuigi praegu valitseb majanduslikult keeruline aeg, kavatseb Metest Steel siiski kindlalt laieneda.
LHV tippjuht lahkub ametist
LHV Groupi nõukogu kutsub ametist tagasi juhatuse liikme, riskijuhi Martti Singi. Ühtlasi lahkub Singi samas ajaraamis ka LHV Panga juhatuse liikme ja riskijuhi kohalt.
LHV Groupi nõukogu kutsub ametist tagasi juhatuse liikme, riskijuhi Martti Singi. Ühtlasi lahkub Singi samas ajaraamis ka LHV Panga juhatuse liikme ja riskijuhi kohalt.
Kas rohepööre tähendab eurokommunismi? Või on see lihtsalt üks utoopia?
Küsimusele, kas rohepööre tähendab seda, et oleme sunnitud hakkama ehitama eurokommunismi, vastab Erik Moora, et kahetsusväärselt on keskkonnateemad, mis muidu vabades ühiskondades ei ole vaidlusobjekt, ära ideologiseeritud, nii et praegu näeme, kuidas poliitilised vastased vaidlevad mitte sisu üle, vaid selle üle, miks midagi teha ei saa. Samas on ilmne, et kuna inimtegevus ületab planeedi talumisvõime piire mitmekordselt, pole samamoodi jätkamine võimalik.
Küsimusele, kas rohepööre tähendab seda, et oleme sunnitud hakkama ehitama eurokommunismi, vastab Erik Moora, et kahetsusväärselt on keskkonnateemad, mis muidu vabades ühiskondades ei ole vaidlusobjekt, ära ideologiseeritud, nii et praegu näeme, kuidas poliitilised vastased vaidlevad mitte sisu üle, vaid selle üle, miks midagi teha ei saa. Samas on ilmne, et kuna inimtegevus ületab planeedi talumisvõime piire mitmekordselt, pole samamoodi jätkamine võimalik.
Elektrifirma kogemus särtsuautodega: kõikide kulude ennustamisega pole pihta läinud
Eesti Energia autoparki on kuulunud enam kui kümme aastat elektriautod ning ettevõte peab vaatamata muutunud kuludele särtsuautosid mõistlikeks.
Eesti Energia autoparki on kuulunud enam kui kümme aastat elektriautod ning ettevõte peab vaatamata muutunud kuludele särtsuautosid mõistlikeks.
Novira Capitalil sai Riias valmis ärikvartal
Eesti kinnisvaraarendaja Novira Capital ja Leedu investeerimisfondi Evernord Real Estate Fund III koostöös valmis Riia kesklinnas 70 miljonit eurot maksma läinud ärikvartal Novira Plaza.
Eesti kinnisvaraarendaja Novira Capital ja Leedu investeerimisfondi Evernord Real Estate Fund III koostöös valmis Riia kesklinnas 70 miljonit eurot maksma läinud ärikvartal Novira Plaza.
Vallandatud Tallinna Hambakliiniku juht: tahtsin ise ammu lahkuda
“Mõni aasta tagasi sain aru, et niipea, kui linnajuhtkond muutub, ei hakka keegi süvenema asja sisusse", ütles Maksim Volkov, keda uus Tallinna võim kolmapäeval SA Tallina Hambakliinik juhi kohalt vallandas.
“Mõni aasta tagasi sain aru, et niipea, kui linnajuhtkond muutub, ei hakka keegi süvenema asja sisusse", ütles Maksim Volkov, keda uus Tallinna võim kolmapäeval SA Tallina Hambakliinik juhi kohalt vallandas.