Artikkel
  • Kuula
    Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine.

    Jeremy Clarkson reastas aasta kohutavaimad autod

    Jeremy Clarkson reastas aasta kohutavaimad autodFoto: epa

    Kultusliku autosaate "Top Gear" endine juht Jeremy Clarkson loetles oma The Sunday Timesi kolumnis kümme tema hinnangul kõige kohutavamat mudelit, mille rooli tal sel ja eelmisel aastal keeras.

    Clarkson rõhutas, et nimekiri on subjektiivne ning et tema arvamust võisid mõjutada ilm, meeleolu või teeolud.
    Vauxhall Astra SRi NAVFoto: Internet
    Esimese koha sai Vauxhall Astra SRi NAV. Ainus, mida Clarkson sellest autost mäletab, on, et see oli „punane ja turbo“. Tema sõnul sobib see auto neile, kes vajavad „neljarattalist ja kohta, kus istuda“.
    Infiniti Q30 Premium TechFoto: Internet
    Teisel kohal on Infiniti Q30 Premium Tech. Selle puhul märkis Clarkson ära 2,2-liitrise diiselmootori ja liiga suure müra. „Ma aiman, mida see mootor tegelikult teeb. See muudab diislikütuse müraks.“ Kuigi masinaga Clarkson rahul polnud, kiitis ta selle disaini: „Vähemalt näeb see hea välja.“
    Skoda Superb SE L ExecutiveFoto: Internet
    Kolmas häbiposti naelutatu oli Škoda Superb SE L Executive. Clarksoni meelest on see Volkswagen Passati odavversioon. Škoda Superbil on sama palju hinge kui sügavkülmikul, kõlas tema karm otsus.
    Antireitingusse mahtusid veel:
    Zenos E10 SRenault Kadjar Signature NavBMW X1 25dSEAT Leon X-Perience SE TechnologyNissan GT-R Track EditionVolkswagen Scirocco 2,0 TDiHyundai i800
     
    Nädal varem avaldas Clarkson oma selle ja eelmise aasta lemmikute edetabeli. Pingerida oli selline:
    Mazda MX-5 Miata 2.0 Sport RecaroAlfa Romeo 4C CoupeMercedes-AMG GT SFord Focus RSFord Mustang Fastback 5,0 V8 GTVolvo XC90 D5 AWDVauxhall Zafira Tourer 1.6 CDTi Tech LineBMW M2Ferrari 488 GTBLamborghini Aventador
    "Top Geari" juhtinud Clarkson vallandati BBCst eelmise aasta kevadel pärast konflikti saate produtsendiga. Koos temaga lahkusid ka kaassaatejuhid Richard Hammond ja James May. Aasta tagasi sõlmisid nad uue autosaate lepingu Amazon Prime’iga. Esimene saade nimega "Grand Tour" peaks ilmavalgust nägema juba sügisel. Lepingu järgi teeb kolmik kolme aasta jooksul 36 saadet.
    Clarksoni honorar on 10 miljonit naela aastas, mis teeb temast Suurbritannia kõige kõrgemalt tasustatud telesaatejuhi.
  • Hetkel kuum
Myraka ettevõtlusblogi: Ford Transit gloria mundi
Äripäeva toitlustusettevõtjast kolumnist Myrakas müüs maha teda truult teeninud vanaldase Ford Transiti ning mõtiskleb selle kõrvale ausa väikeettevõtluse võimatuse üle.
Äripäeva toitlustusettevõtjast kolumnist Myrakas müüs maha teda truult teeninud vanaldase Ford Transiti ning mõtiskleb selle kõrvale ausa väikeettevõtluse võimatuse üle.
Netflix sai miljoneid kliente juurde, kuid aktsia langes ikka
Voogedastusplatvorm Netflix üllatas Wall Streeti esimeses kvartalis miljonite uute klientidega, kuid aktsia taandus järelturul sellegipoolest.
Voogedastusplatvorm Netflix üllatas Wall Streeti esimeses kvartalis miljonite uute klientidega, kuid aktsia taandus järelturul sellegipoolest.
Articles republished from the Financial Times
Reaalajas börsiinfo
Myraka ettevõtlusblogi: Ford Transit gloria mundi
Äripäeva toitlustusettevõtjast kolumnist Myrakas müüs maha teda truult teeninud vanaldase Ford Transiti ning mõtiskleb selle kõrvale ausa väikeettevõtluse võimatuse üle.
Äripäeva toitlustusettevõtjast kolumnist Myrakas müüs maha teda truult teeninud vanaldase Ford Transiti ning mõtiskleb selle kõrvale ausa väikeettevõtluse võimatuse üle.
Gasellid
Kiiresti kasvavate firmade liikumist toetavad:
Gaselli KongressAJ TootedFinora BankGBC Team | Salesforce
Metallitööstus sunnib end raskel ajal vastu võtma iga töö
Ekspordile suunatud Viljandimaa metallitööstusettevõte Metest tunnetab praegu kõige raskemat aega. See tähendab, et enam ei saa valida tehtavat tööd, vaid vastu tuleb võtta kõik pakutav.Kuigi praegu valitseb majanduslikult keeruline aeg, kavatseb Metest Steel siiski kindlalt laieneda.
Ekspordile suunatud Viljandimaa metallitööstusettevõte Metest tunnetab praegu kõige raskemat aega. See tähendab, et enam ei saa valida tehtavat tööd, vaid vastu tuleb võtta kõik pakutav.Kuigi praegu valitseb majanduslikult keeruline aeg, kavatseb Metest Steel siiski kindlalt laieneda.
Amazoni rüpes edu nautiv Eesti ettevõtja: Jeff Bezose juhtimisprintsiibid sobivad meile hästi
Mari Jolleri esimene firma läks põhja, teise müüs ta maha ning kolmas müüdi ligi kaks aastat tagasi hiiglaslikule Amazonile. Selle kaisus on ettevõte Jolleri teatel uue tuule tiibadesse saanud.
Mari Jolleri esimene firma läks põhja, teise müüs ta maha ning kolmas müüdi ligi kaks aastat tagasi hiiglaslikule Amazonile. Selle kaisus on ettevõte Jolleri teatel uue tuule tiibadesse saanud.
Kas rohepööre tähendab eurokommunismi? Või on see lihtsalt üks utoopia?
Küsimusele, kas rohepööre tähendab seda, et oleme sunnitud hakkama ehitama eurokommunismi, vastab Erik Moora, et kahetsusväärselt on keskkonnateemad, mis muidu vabades ühiskondades ei ole vaidlusobjekt, ära ideologiseeritud, nii et praegu näeme, kuidas poliitilised vastased vaidlevad mitte sisu üle, vaid selle üle, miks midagi teha ei saa. Samas on ilmne, et kuna inimtegevus ületab planeedi talumisvõime piire mitmekordselt, pole samamoodi jätkamine võimalik.
Küsimusele, kas rohepööre tähendab seda, et oleme sunnitud hakkama ehitama eurokommunismi, vastab Erik Moora, et kahetsusväärselt on keskkonnateemad, mis muidu vabades ühiskondades ei ole vaidlusobjekt, ära ideologiseeritud, nii et praegu näeme, kuidas poliitilised vastased vaidlevad mitte sisu üle, vaid selle üle, miks midagi teha ei saa. Samas on ilmne, et kuna inimtegevus ületab planeedi talumisvõime piire mitmekordselt, pole samamoodi jätkamine võimalik.
Elektrifirma kogemus särtsuautodega: kõikide kulude ennustamisega pole pihta läinud
Eesti Energia autoparki on kuulunud enam kui kümme aastat elektriautod ning ettevõte peab vaatamata muutunud kuludele särtsuautosid mõistlikeks.
Eesti Energia autoparki on kuulunud enam kui kümme aastat elektriautod ning ettevõte peab vaatamata muutunud kuludele särtsuautosid mõistlikeks.
Eesti sai Euroopa rahakotist 122 miljonit eurot
Euroopa Komisjon tegi reedel taaste- ja vastupidavusrahastust (RRF) Eestile järjekorras teise väljamakse mahus 122,3 miljonit eurot, kuna Eesti on täitnud kõik taastekava kolmanda osamakse eeltingimuseks seatud eesmärgid.
Euroopa Komisjon tegi reedel taaste- ja vastupidavusrahastust (RRF) Eestile järjekorras teise väljamakse mahus 122,3 miljonit eurot, kuna Eesti on täitnud kõik taastekava kolmanda osamakse eeltingimuseks seatud eesmärgid.
Järjekordne Telia MeetUp toimub juba 30. mail
30. mail avab Telia taas oma uksed Eesti ettevõtete esindajatele, et koos tehnoloogia-, IT- ja küberturvalisuse ekspertidega arutada päevakajalisi teemasid ning tehnoloogiaajastuga seotud väljakutseid. Sel aastal on fookusteemadeks küberturvalisus, IT-efektiivistamine ning kestlikkuse uued normid ja väljakutsed ettevõtetele.
30. mail avab Telia taas oma uksed Eesti ettevõtete esindajatele, et koos tehnoloogia-, IT- ja küberturvalisuse ekspertidega arutada päevakajalisi teemasid ning tehnoloogiaajastuga seotud väljakutseid. Sel aastal on fookusteemadeks küberturvalisus, IT-efektiivistamine ning kestlikkuse uued normid ja väljakutsed ettevõtetele.