Ilmneb, et evakuatsioonikoridorid on normist mitukümmend sentimeetrit kitsamad, pardakaamerad kipuvad streikima, sonar ei tööta kindlal kiirusel ja kiiruselogi valetab kümnest sõlmest suuremal kiirusel,
kirjutas Eesti Päevaleht.
Türgi laevatehase jaoks olid kokkulepitud tähtajad ebarealistlikult optimistlikud ning projekt nende jaoks üle ootuste keeruline, selgitas Tallinna Sadama tütarfirma TS Laevad laevandusvaldkonna juht Mart Loik
Eesti Päevalehele.
Loik ütles, et Leigeri puhul võib lõpptulemusega siiski rahule jääda: "Saime tehaselt kätte trahvid kogu viivitatud aja eest, lisaks märkimisväärse rahalise kompensatsiooni väiksemate mittevastavuste eest ja meil on tehasepoolne finantstagatis garantiitöödele,“
rääkis Loik ja lisas, et korralik külm talv tuleks praegu kasuks, sest see tooks probleemid esile ja võimaldaks need tehasel garantiiaja jooksul kõrvaldada.